Hoelaat sta jij op, op de 31e?

Kwart voor 6 gaat de wekker, net als elke andere dag om de ochtendkrant bij de mensen in de bus te doen. Daarna douchen en wat projectjes maken, heb toch alle tijd en slapen kan ik niet meer!

Zo laat mogelijk, ik trek het echt niet om nog 3uur te moeten wachten. Dus ik hoop dit jaar half 9 te halen!

Avond van te voren alles al sorteren, en dan rond 9 uur opstaan,douche, ontbijten en dan nog snel de hond uitlaten. En dan tja 'HET' Echte werk!

Ik heb al gereageerd hier. Maar ik zou zowiezo niet langer dan 08:0 uur kunnen slapen. Want dan ben je toch al wakker van de knallen hier en daar :p
Dus dan maar om 07:00 uur op hè!
Hebben jullie daar geen last van?

Ik heb al gereageerd hier. Maar ik zou zowiezo niet langer dan 08:0 uur kunnen slapen. Want dan ben je toch al wakker van de knallen hier en daar :p
Dus dan maar om 07:00 uur op hè!
Hebben jullie daar geen last van?
Hier hebben we er in ieder geval wel last van!

Meestal tussen half 8 en 8 uur. Dan eventjes het nieuws kijken, ontbijten, aankleden. Vervolgens nog snel effe laatste berichten bekijken op de fora. En ook de weersverwachting voor komende 24 uur. En dan is bijna 10 uur :)

De 30e (eigenlijk 31e) om 05.00 naar bed en 2 uurtjes later weer op 07.00.. eten/drinken en tv kijken en om 07.30 naar de zaak om de laatste dag vuurwerk te verkopen. Om 21.00/21.30 naar huis... Douchen/op de bank liggen en om 0.15 de derde wereld oorlog verklaren en dan slapen tot 2 januari en dan weer aan het werk, het begin van vuurwerkjaar 2012-2013.

Normaal gesproken ben ik om 8uur wel wakker van de zenuwen. Aanschouw het vuurwerk even, en ga eten. Daarna weer vlug terug om de tas klaar te maken voor de ochtend.
Alles klaarzetten even goed aankleden en om 10 uur de eerste nitraat aansteken!

Misschien dat ik me dit jaar ook ga verdiepen in het doorlonten, en dat ik een project ga maken. En dan de hele dag los!

Maar heb ook gesolliciteerd om vrijwillig te helpen bij de vuurwerk verkoop. Dit lijkt me wel gaaf! dan ziet mijn dag er anders uit en zal ik s'avonds lekker bezig gaan. Denk dat ik dit jaar meer geld ga steken in cakes.

Hm, 08.00uur op. Vervolgens de melkbussen met vrienden in gereedheid brengen en onder het genot van een paar flinke schreeuwpijlen en fluitbatterijen de eerste stevige dreunen laten horen om 10.00 uur!

Zie dat veel mensen toch wel flink vroeg opstaan, mijn ervaring leert dat als ik zo vroeg opsta ik zo rond 9 uur niks meer te doen hebt. En ik kan je vertellen, zoals velen vast ook weten. Zo'n uur duurt ontzettend lang! Ik wil daarom ook het advies geven om genoeg tijd te nemen maar ook zeker niet teveel als nodig!

Zie dat veel mensen toch wel flink vroeg opstaan, mijn ervaring leert dat als ik zo vroeg opsta ik zo rond 9 uur niks meer te doen hebt. En ik kan je vertellen, zoals velen vast ook weten. Zo'n uur duurt ontzettend lang! Ik wil daarom ook het advies geven om genoeg tijd te nemen maar ook zeker niet teveel als nodig!

Ik sta 8 uur op , tas is al gepakt de vorige dag dus hoef daar niet meer aan te denken.
Dan naar de standaard afsteekplek en een leuk project neerplanten, dat gebeurt rond 9 uur, half 10.
En de regels is dat er voor 10 uur geen harde knallen worden afgestoken door ons niet eens omdat andere het misschien irritant vinden maar puur om het keiharde echt 10 uur te hebben !
Zoiezo dus weer 8 uur uit bed.

Ik heb altijd moeite met slapen de 30ste, meestal lonten we wel door tot laat in de nacht.

Ik slaap dan tot 8 uur, rammel mijn neefje en een vriend wakker die standaard blijven slapen. Mijn vriendin maakt dan een lekker engels ontbijt met alles erop en eraan, dan douchen en heerlijk stoken!

Ik stel nooit een wekker XD, heb er niet eens 1 maar meestal ga ik rond 10 uur slapen of nou ja naar boven dan nog op mobiel vwc chat etc:) dan toch maar proberen te slapen en om 6 uur wakker worden en denken fck yea vuurwerk! En een rotje uit het raam gooien.

En dan het wachten..... Zo langzaam mogelijk ontbijten maarja dat lukt ook niet altijd goed.

Back
Bovenaan