Hoelaat sta jij op, op de 31e?

Ruben

VWC lid
Via een anonieme melding (:D) kreeg ik de vraag of dit topic dit jaar ook eer terug mocht komen. Uiteraard!

Hoe laat sta jij op, op de 31e? En wat ga jij als eerste doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
haha:D zelf ga ik er meestal rond 08:00 uit. Om 06:00 ben ik vaak al wakker maar probeer toch nog even te blijven liggen.
Even douche ,opfrissen, een stevig ontbijt ( wat ik tenminste wegkrijg door de zenuwen:D)
En zorgen dat ik om 10:00 buiten sta om de buurt even te laten merken dat oudjaar weer begonnen is:)

Vorig jaar hoefde ik niet eens op te staan omdat het een lange dag was de 30ste
met een vertraagde levering door het ijzige weer. Vervolgens alles afgesloten bij
onze winkel en opgewarmd in huis.

Voor ik het door had was het diep in de nacht en kriebelde het zo erg dat ik de
31ste een half uurtje vrij had voor ik de bunker weer in moest... dat ik de slaap
niet heb kunnen vatten en maar door ging.

Dit jaar hoop ik toch wat rust te pakken en na een goede douche de zaak te openen
en zorgen dat de bestellingen klaar staan voor de eerste klanten die langskomen.

ik denk dat ik wakker word rond 8 uur. das meestal zo op 31e. dan kijk ik even naar het vuurwerk wat allemaal op me kamer staat (wie niet?? :rolleyes:) dan ga ik wat eten. even tas klaar maken en even kijken of alles er nog wel goed staat en daarna 10 uur buiten.

Ik sta rond 7 uur op, dan ge ik even ontbijten, tas klaarleggen, aanstekers klaarleggen, douchen en dan is het 8 uur, dan nog even naar de Albert Hein om wat eten en drinken te halen voor de middag, dan vuurwerk filmpjes kijken op YouTube en m'n maten opbellen om een tijd af te spreken, dan om 8 uur s'avond ga ik naar m'n opa tot 3 uur s'nachts, dan naar huis!

Ik zet mijn wekker om 08:30 uur, en ik slaap ook tot die tijd. De dag er voor heb ik het waarschijnlijk heel druk waardoor ik helemaal kapot ben, in de avond tot laat aan projecten werken en dan eindelijk slapen.

Als ik wakker ben neem ik een douch, ga ik zoveel mogelijk proberen te eten, en ontvang ik mijn gasten, dan vertrek ik rond 09:45 uur naar de stooklocatie om de opening voor te bereiden.

De dag voor de 31 ste, ben ik dus jarig, en dan wel beetje moe. 'S avonds even wat afsteken zenuwen in bedwang houden :)
En dan kan ik opzich wel slapen. om 6.30 sta ik beneden kan toch niet doorslapen.
Ga ik koffie drinken en wat tv kijken. Vuurwerk controleren. Wachten tot mijn broer komt.Hij kan wel weer uitslapen :/
dan al het vuurwerk neerzetten, sorteren e.d.
eten enzo. Allang aangekleed met oude kleren e.d.
Dan fftjes jas aan naar buiten en flink wakkermaken die buurt!
en dan lekker stoken.
Dus Ontopic: 6 uur of 7 uur ligt eraan, altijd anders maar niet na 7 uur :p

07:00 uur gaat de wekker.
Ik kan toch nooit slapen...
Dus dan heb ik nog tijd voor te douche lekker wakker.
Rustig eten en dan weer de kleine wijzigingen in de tassen van het vuurwerk eh :p
Stiekem iets afsteken

Denk dat ik zo rond een uurtje of 10 opsta, misschien iets eerder. Iniedergeval lekker rustig aan doen. Ben van plan overdag wat minder te stoken dit jaar.

Altijd verschillend met zo'n dag. Zet geen wekker want ik weet dat ik toch optijd wakker ben. Al zal t waarschijnlijk wel heel vroeg worden. Ivm zoontje (11) die blijkbaar ook moeite heeft zijn zenuwen in bedwang te houden. Maar goed we zien t wel. 10:00 uur zo wie zo een silver salute de lucht in voor diegene die nog wel slapen:p:p

Tja, vorig jaar al om 7.00 doordat ik een prijsvraag had gewonnen en direct moest ophalen.. en dat met de EXTREME gladheid hier.

Maargoed, dit jaar zal de wekker rond 7.45-8.00 gaan!
Wil altijd rond 8.45 klaar zijn voor dé dag.

Meestal rond 8 uur of half 9. Dan even alles doen, ontbijt, douchen je kent het wel, en dan een flinke wandeling met de hond, want de rest van de dag komt hij niet veel meer buiten. En dan om 10 uur ga ik... Tja, wat zou ik dan gaan doen?

rond 8:30.
bed uit en douche ,proberen te eten (lukt meestal niet door de spanning) en dan vuurwerk inpakken en naar buiten

Back
Bovenaan