Hoelaat sta jij op, op de 31e?

Half 7 stap ik naast mijn bed. Ik werk in de verkoop bij Magic Vuurwerk en heb even tijd nodig om te ontbijten en te reizen.

hehe ja is nogal ingewikkeld omdat ik nu wel een goed lopende relatie heb.
dus dat wordt voor mij uitslapen broodje eten douchen effe wat knallen.
en dan daarna me handen goed wassen.
en lekker even vanuit het raam kijken hoeveel miljoenen er al door heen gaan.

Ik snap het niet echt. Als je een goed lopende relatie hebt kan je toch gewoon vuurwerk afsteken? En waarom vanachter het raam kijken? Dat is toch minder dan buiten staan?

vroeger was het meestal rond 9-10 uur maar ik haal tegenwoordig niet meer van dat kleine spul dus ik wordt gewoon rond 12.00 -13.00 wakker xd

vroeg om vuurwerk op te halen als ik dan thuis kom duik ik er waarschijnlijk gelijk weer in :p Dit jaar geen klein grut en uitsluitend cakes dit jaar ga ik alleen maar voor siervuurwerk!

Zo goed is die relatie dan niet, als er iemand sterk in moet leveren voor de ander dan is het evenwicht compleet zoek, en als de ander geen begrip voor iemand zijn 1 dagelijkse hobby heeft.

8 uur zoals altijd op oudjaarsdag. Dit wordt de eerste keer weer dat ik de hele dag mag knallen.:D De vorige 2 o&n's heb ik gewerkt in 'n vuurwerk winkel, wat op zich niet erg was :) maar ik miste toch een deel van het feest waar je het hele jaar naar uit zit te kijken.

Back
Bovenaan