Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk bij een grote supermarkt keten met het gele logo. Ik heb een kerstpakket gehad met een rugzak,een aantal zoutjes , zakje zoute drop, zoete schuimdingen, een flesje water , een party popper (voor O&N), een XXL koffie mok en zo'n hyped lightbox. Die laatste staat nu te shinen in de winkel van mijn oma.

Wel vond ik het netjes dat ik al een kerstpakket kreeg , de winkel is pas open sinds 14 novemeber.

Geen idee of er een pakket gaat komen dit jaar, wel een kerstborrel morgen waar ik met frisse tegenzin naar toe moet....

Dit jaar heb ik voor het bedrijf van mijn vader de kerstpakketten mogen uitzoeken. Aangezien ik sinds het najaar ook mee werk, mocht ik er zelf ook een hebben. Het kerstcadeau zal dus in goede smaak vallen bij mij :p. Komende week zal ik hem eens uitpakken en hier een foto neerzetten!

Cadeaubon gekregen twv 25 euro. In te dienen bij bol, zalando, netflix, psn, microsoft (&xbox), dagjes uit en nog wat plekken.

Vvv bon van 40. Was vorig jaar 20 daarvoor ook 40. Verder wat te eten en bij geouwehoerd In een afgehuurd restaurant. Beter dan de vorige werk gever een uitzend bureau. Die een paket gaf met een fles cola chips. Dipsaus popcorn en een scheelt je voor de dipsaus.

Grote bus slagroom,stuk oude kaas,pak chocomel,daarnaast nog een compleet set ontbijtservies

Hier ook het traditionele kerstpakket. Flesje wijn, toastjes, ships nootjes en dat soort dingen. Niets bijzonders, maar vind het altijd wel een waardering voor het werk.

Hier een cadeaucaroussel bon van 50€ en een extra bedrag bovenop de eindejaarsbonus ivm goede productie resultaten

Wij hadden een kerstmarkt, daar kreeg je een aantal munten die een waarde vertegenwoordigde. Dus kon mijn eigen kerstpakket samenstellen. En nog een envelopje met een leuk bedrag.

Heel wisselend hier zo te lezen... ik heb hem ónder de boom staan. De vrouw heeft er ook een dus vanavond samen uitpakken.
De tijd van de goedgevulde enveloppen is voorbij helaas haha maar ach t is extra, niet verplicht en leuk dat ze er iets aan doen.
Ik heb samen met mn vriendin allebei een lijstje gemaakt wat we vermoeden wat er in zit... denk dat ik alle 10 opgeschreven artikelen goed heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan