Hoe was jouw jaar?

Waltr

VWC lid
Het jaar is al weer bijna voorbij. Politieke blindheid, kooi en fluit gezeik, en natuurlijk iets van FOMO.

Tis nu kerst en ff kort. Hoe kijk jij in een paar zinnen naar jouw hobby van dit jaar?

Ik heb eerste keer in mijn leven vuurwerk besteld en gelijk groot uitgepakt. Ik heb nu al moeite met grenzen leggen.lk wil steeds bijbestellen. Ik heb wel de budget voor, maar wil niet achteraf een spijt gevoel krijgen dat ik te veel heb uitgegeven. Ik lijdt beetje aan dubbele gevoelens. De teller is van 0€ naar 1000€ gegaan 🙈

Ik heb eerste keer in mijn leven vuurwerk besteld en gelijk groot uitgepakt. Ik heb nu al moeite met grenzen leggen.lk wil steeds bijbestellen. Ik heb wel de budget voor, maar wil niet achteraf een spijt gevoel krijgen dat ik te veel heb uitgegeven. Ik lijdt beetje aan dubbele gevoelens. De teller is van 0€ naar 1000€ gegaan 🙈
Maar ff stomme vraag he. Hoezo als ik vragen mag? Gewoon door situaties? (Hoeven we helemaal niet te weten) Verschuifde interesses?

Dat is mooi om te zien! Vuurwerk leeft :D

Vuurwerk technisch hetzelfde als andere jaren. Nu alleen meer besteld in de laatste maanden ivm dreigend verbod...

Anders had ik die producten op mijn lijstje voor de freak sales voor volgend jaar gezet

Heel dubbel. Ik kijk heel erg uit naar de jaarwisseling en heb me ontzettend vermaakt met alle lijstjes maken, demo's, filmpjes kijken etc. Het hobby deel weer volop beleefd.

De frustratie en woede over de media, het dreigende verbod, de valse cijfers en manipulatie.. tja. Dat nam regelmatig een prominente plaats in mijn gedachten in.

Op kerstavond mocht ik een cadeautje open maken. Mijn dochter van 6 had voor iedereen in het gezin een kleinigheidje uitgezocht. Elk cadeautje een schot in de roos. Heel knap. Ik kreeg een pakketje cat1 van d'r. Omdat papa zo van vuurwerk houdt. En er zaten knalerwtjes bij die zij dan mooi kon afsteken, aldus dochter. Vervolgens sta je als volwassen man met de tranen in je ogen cat1 af te steken met twee blije en verwonderde kinderen die de magie vatten, zoals wij dat vroeger ook meekregen van onze vaders en moeders.

Heel leuk jaar aardig de rug! Hele jaar bezig geweest met nieuwe producten en prijzen. Heb op dit forum weer veel gelachen en veel meningen voorbij zien komen en dat helpt bij keuzes. Ik ben aardig vertegenwoordigd in de shoutbox en heb een prijsvraag gewonnen, wat op mijn wensenlijstje stond! Al met al, top jaar, mede dankzij jullie! Bedankt!

Veel tegenslagen gehad in privé en zakelijk.. maar ach, dat poetsen we weg met vuurwerk kopen. Zoals vrouwen kleding gaan shoppen wanneer het even tegen zit ben ik de online shops van vuurwerk gaan domineren om die 25 kilo optimaal te benutten.

Mijn jaartje geef ik een 5,5.. ouderwetse studententien.

Qua vuurwerk?
Ach, had vorig jaar geroepen dat ik met de hobby ging minderen en het stokje doorgeef aan de jongere generatie.

Dus samen met neefje wat spulletjes uitgezocht die hij mag afsteken.

Maar in januari toch zelf wat kriebels en bewezen producten in de vroege aanbod freakshops bestelt.

Veel op de site actief geweest, paar demo's bezocht.

Nu sinds een week s avonds cat 1 afsteken met mijn dochtertje.
Gisteren na het kerstdiner een cat 1 stooksessie gehad met neefje, dochter en familie.

Alles bij elkaar een prima jaar. Alle negatieviteit ben ik zat, die benoem ik ook niet. Mijn vertrouwen in de politiek is weg, ze bekijken het maar, met hun oeverloos slap gel#l.
Vuurwerk leeft, overal om mij heen!

Qua vuurwerk weer een prachtig jaar gehad. Meerdere bezoeken en demo's gepakt, 3 keer in Valencia en 2 keer in Italië geweest voor vuurwerk. Kleine maar mooie collectie voor over een aantal dagen, dit jaar had niet beter kunnen zijn.

Privé ook weer een geweldig jaar gehad. Vele mooie geluksmomenten gehad, meerdere prachtige vakanties gehad en gewoon blij en dankbaar voor het leven dat we hebben.

Een dikke 9!

Privé was het een enerverend jaar met toch wel diepere dalen dan verwacht door het overlijden van m’n vader twee dagen voor Fallas. Maar daar staat de geboorte van onze zoon tegenover die het super goed doet en ons gezin compleet maakt! Verder trek ik mij de onrust in de wereld meer aan dan ik zou willen. Probeer mij daar sinds een tijdje zoveel mogelijk van af te zonderen.

Vuurwerktechnisch was het een goed jaar. Vorige jaarwisseling was ik niet helemaal satisfied. Ga het dit jaar iets anders doen. Maar het minder vuurwerk aanschaffen is niet bepaald gelukt..😅
Dit jaar naast Fallas ook San Trifone bezocht. Dit was super! Mijn interesse verschuift echt naar buitenlandse tripjes en kijk er ook echt naar uit dat volgend jaar nog meer uit te breiden!

Overal realiseer ik mij steeds meer dat ik heel blij ben met het leven dat ik heb! Dus onderaan de streep heel tevreden.

Al met al een goed jaar, wel een burnout/overspanning te pakken maar wie zegt dat dit negatief is. Tuurlijk weinig energie en dingen moeten laten is lastig maar misschien leer ik er weer wat van. Al met al ontzettend aan het genieten (en soms ook niet natuurlijk) van de kinderen die langzaam aan groter worden.

Qua vuurwerk; Denk de grootste collectie die ik ooit gehad heb. Zit ergens tussen de 1 á 2k, maar tel het bewust niet op zodat ik mezelf kan verantwoorden om nog wat mee te nemen de 31e 😅

2025...misschien wel de mooiste collectie bij elkaar geraapt. Mocht het toch het laatste jaar zijn, dan wel met een mooi afscheid. Het weer lijkt mee te zitten dus dat is een bonus.

Persoonlijk vlak, het mooiste jaar ooit dus dat moet ook dik gevierd worden! Dikke tienus voor 2025

Qua vuurwerk was het een wat minder jaar.
Helaas maar 1 showtje gezien, die ook nog eens belachelijk kort was (Tilburgse Kermis) Had gehoopt nog een leuke Demo mee te kunnen pakken, maar heel erg zonde dat Milheeze niet door ging.
Ik hoop dat ik dit jaar kan afsluiten met een hele toffe Jaarwisseling, de weersvoorspellingen zien er in elk geval supergoed uit in vergelijking met voorgaande jaren!

Prive was het echt een fantastisch jaar !
Kei en keihard gewerkt om de 3e contractverlenging te halen en dat is ook weer gelukt
Het ging heel even fout door een ontstoken spier in mijn schouder, 5 weken ontzettend veel pijn aan gehad met een bult zo groot als een tennisbal op de rug. Overbelasting volgens de huisarts, heb toen even gas terug moeten nemen.

In 2026 staan er hele mooie dingen op de planning.
Na de Jaarwisseling starten we met Carp Den Bosch en daar na gaan we vol in de Las Fallas modus !
Als ik ergens naar uit kijk, dan is het wel die 8 dagen. Voor mij echt een droom die uit gaat komen, echt superbenieuwd hoe het in de realiteit zal zijn maar ik denk heel intens ! Onwijs veel zin in :cool:

Na Fallas begint het Visseizoen weer.
Mag dit jaar op een prive-water zitten, in ruil voor wat snoeiwerk. Heel mooi aanbod en geen last van anderen.

Waarschijnlijk ook nog een nieuwe Woonomgeving. Daar zal een vast contract zeker bij gaan helpen, zal er alles aan doen om hier weg te komen.

Eerst maar eens genieten van Oud en Nieuw, staat heel wat leuks op de planning :thumbup:

Back
Bovenaan