Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar ff stomme vraag he. Hoezo als ik vragen mag? Gewoon door situaties? (Hoeven we helemaal niet te weten) Verschuifde interesses?Ik heb eerste keer in mijn leven vuurwerk besteld en gelijk groot uitgepakt. Ik heb nu al moeite met grenzen leggen.lk wil steeds bijbestellen. Ik heb wel de budget voor, maar wil niet achteraf een spijt gevoel krijgen dat ik te veel heb uitgegeven. Ik lijdt beetje aan dubbele gevoelens. De teller is van 0€ naar 1000€ gegaan![]()
Je trapt er mooi in he Omdat het niet waar isMaar ff stomme vraag he. Hoezo als ik vragen mag? Gewoon door situaties? (Hoeven we helemaal niet te weten) Verschuifde interesses?
Ik heb eerste keer in mijn leven vuurwerk besteld en gelijk groot uitgepakt. Ik heb nu al moeite met grenzen leggen.lk wil steeds bijbestellen. Ik heb wel de budget voor, maar wil niet achteraf een spijt gevoel krijgen dat ik te veel heb uitgegeven. Ik lijdt beetje aan dubbele gevoelens. De teller is van 0€ naar 1000€ gegaan![]()