Hoe versier jij jouw huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer wat lampjes opgehangen.... volgend weekend de boom en de rest!!
Gaaf om te zien dat het hier in de straat nu al meer lijkt te zijn als voorgaande jaren...

Buiten doen we normaal gesproken niet al te uitbundig, lampjes in een boom in de voortuin en lampjes in enkele bomen in de achtertuin. Het is altijd zo'n heerlijk sfeervol gezicht om in de avond die lampjes te zien branden.

Hier geen boom vorig jaar. Vanwege prive omstandigheden. Moet zeggen dat er daardoor wel een hoop sfeer en magie verloren gata met de kerstdagen. Dit jaar eens kijken voor een neppert of echte boom. De lampjes buiten weer ophangen en wat lichtgevende prullaria want dat vinden de kids leuk :wink: :angel:

Nep mini kerstboom in mijn kamer, echte grote kerstboom in de woonkamer en dan nog wat random versieringen zoals onder andere een ster lamp ophangen en een schaaltje kerstballen met dennenappels en sparbladeren enzo op tafel

Zondag ook even alles weer opgehangen voor en achter. Kreeg einde van de dag een foto van de buurman doorgestuurd met "een bedankje voor de buitenhuis-stylist", vond het weer leuk dat we ook hun huis hebben meegenomen.

IMG-20231119-WA0010.jpg

Ik wilde eigenlijk wachten tot na 05 december, maar toch gezwicht.
In de voortuin:
IMG_5890.jpg

In de achtertuin:
IMG_5947.jpg
Die loopt over de gehele lengte richting het huis.

Gelijk weer een heerlijk sfeertje.

Mooi hoor, hopelijk pakken nog veel mensen het dit weekend op, tot nu toe valt het nog mee qua lichtjes in de buurt.

Ik wilde eigenlijk wachten tot na 05 december, maar toch gezwicht.
In de voortuin:
Bekijk bijlage 76508

In de achtertuin:
Bekijk bijlage 76507
Die loopt over de gehele lengte richting het huis.

Gelijk weer een heerlijk sfeertje.

Die boom op de bovenste foto, is dat een nieuwe boom? Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien, maar zie hem sinds dit jaar ineens veel in de buurt en nu ook bij jou. Mooi ding.

Ja die heb ik dit jaar nieuw gekocht.
Ik heb hem zelf via online retouren aangeschaft (alleen doos was open geweest).
Volgens mij is dit het grootste exemplaar wat oorspronkelijk bij Action verkocht werd.
350cm hoog, 840 warm witte LED lampjes.

Uiteindelijk is het niet meer dan een tentstok en meerdere strengen ledjes die je met een haring in de grond zet. En dan een piek / ster bovenop. Dus eenvoudig zelf te maken ook!

Net te laat om de BF deals mee te pakken, maar vandaag wel nog een extra Twinkly cluster snoertje kunnen meepakken met fikse korting. Kost wat, maar dan heb je ook wat leuks!

Zo, de boom staat en de decoraties in huis zijn gedaan. Nu dit weekend de lampjes buiten nog ophangen en dan wel weer prima. Niks uitbundigs maar toch wel wat voor sfeer :).

Alleen een kerstboom, een sticker op het raam, een kleine kerststal en een kerstboomkaars. Zelf vind ik dat wel genoeg. Als ik kijk bij mijn schoonfamilie, dan is het hele huis versiert van boven naar beneden, alle ramen. Die waren 2 weken continu bezig. En de hele tuin en partytent verlicht. Wel heel mooi.:kerst:

Al een aantal jaren samen met wat buurmannen en sponsering vanuit de gemeente en eigen inleg de straat vol verlicht.
Ook dit jaar weer het chocomel stoppunt van de gouden dagen kerstwandeling.
Hoe leuk weer!! Volgend weekend nog ff buurtborrel als afsluiter, hoe veel kerst wil je vieren

Dat ziet er wel sfeervol uit zeg. Top ook dat er geld vanuit de gemeente hier vrij voor wordt gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan