Hoe versier jij jouw huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Kerstbomen, lampjes, kerstdorpen het is allemaal prachtig maar waar de een heel uitbundig is zijn sommige mensen wat rustiger. Voor veel mensen is een kerstboom met wat ballen erin voldoende, andere mensen zijn een maand aan het opbouwen in huis en de tuin zoveel decoratie hebben ze. En uiteraard alle mensen die daar tussen in zitten nog.

Maar hoe versier jij jou huis? Zoveel mogelijk en van alles wat of juist alles in 1 stijl. Wat rustiger of toch juist uitbundig in kleuren. laat het weten, show ons de foto's van jou versierde huis en tuin

Komend jaar toch weer van plan de collectie wat uit te gaan breiden ten opzichte van vorig jaar, alleen nog geen idee hoe-of-wat. Aan het boeiboord is niet echt een optie (ijspegels o.i.d.), wellicht in de tuin een uitbreiding.

Vorig jaar zag het er ongeveer zo uit

Screenshot_20220828-210943_Gallery.jpg

Zier er sfeervol uit Djaimy. Maar die verlichting aan de boeien kan ik zeker aanraden. Wij hier afgelopen jaar ook mee begonnen samen met de buren en is tog wel heel sfeervol. Zal eens kijken naar een foto.

Midden november, beetje als de sfeerverlichting is de centra van steden en dorpen wordt geplaatst gaat hier ook de versiering naar buiten.
Ik ben een echte kerst/feestdagen fan wat dat betreft en kan enorm genieten van al die verlichting
Ook voor dit jaar weer een flinke uitbreiding waarbij ik speciaal een afdakje boven de deur heb gebouwd met 2 palen om in december de boel nog gezelliger te maken.

FB_IMG_1661717064795.jpg

Dus laat het maar beginnen@

gr
Marchel

Zier er sfeervol uit Djaimy. Maar die verlichting aan de boeien kan ik zeker aanraden. Wij hier afgelopen jaar ook mee begonnen samen met de buren en is tog wel heel sfeervol. Zal eens kijken naar een foto.

Aan het boeiboord is bevestigen vrij lastig verwacht ik, wel mist op deze foto nog de kerstkrans aan het balkon welke er ook weer aan komt. Eens kijken of we nog inspiratie kunnen halen uit dit topic :D

Dat ziet er strak en sfeervol uit Storm, mooi gedaan. Mooie dat de buren het achter ook versierd hebben, staat dan altijd nog wat mooier.

Gewoon met haakjes aan de dakgoot bevestigd Storm?

Thnx!! Nee gewoon aan de ophang beugels vast getyript, hangt nu nog, af en toe steek in de stekker even kort in het stopcontact om te zien of het nog werkt!!:idea::p Aan de achterkant wel weggehaald omdat de planten er anders doorheen groeien, maar die hangt zo weer dmv. kabelhaakjes!

Was dat hier ook maar zo zeg, dat ziet er tog werkelijk prachtig uit. Wat een gave beelden zeg.

Dat zou inderdaad gaaf zijn om zo de Nederlandse straten te zien, ook met zo een pak sneeuw erbij graag!

Ik ben echt gek op deze sfeer, en loop vanaf de donkerdere dagen bijna dagelijk door de wijk 's avonds om de sfeer te proeven.

Waar ik bang voor ben is dat velen dit jaar de lampjes in de kast houden vanwege de energieprijzen.

Ik ben wel benieuwd hoe de leden hier daarmee om gaan?!

Heb een flinke zwik zonnepanelen, dus of ik het nu voor een habbekrats aan de leverancier terug verkoop of de kerstverlichting laat branden.. keuze snel gemaakt:)

Leuk topic! Hier meestal rond de herfstvakantie de eerste lampjes buiten aan.
Dit jaar wil ik wat Twinkly light setjes erbij halen. Die zijn volledig per los lampje programmeerbaar. Kun je wel toffe dingen mee doen

Wat kijk ik er naar uit om hier de eerste versieringen weer te zien zeg. Gezien onze energieprijzen nog ''vast'' staan tot en met de zomer van 2023, maar weer eens leuk gaan uitpakken dit jaar met wat uitbreidingen :D

Her en der zie je zelfs al wat verlichting, kijk er naar uit dat je weer overal lichtjes ziet.
Maar inderdaad, hopelijk doen de mensen gewoon weer mee ondanks de toegenomen kosten, het maakt alles echt sfeervol.

Hier gaat in ieder geval alles weer mooi aan de gevel en vooral ook binnen wil ik veel meer versieringen hebben dit jaar, op en top sfeer!

Ja, ik heb ze ook al her en der buiten gespot. Af en toe een boom in de spotlights, blijft toch echt wel een magisch gevoel als straks de klok achteruit is gezet en je onderweg naar huis steeds meer versieringen tegenkomt. Sfeer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan