Hoe versier jij jouw huis?

Vanaf dit jaar geen Twinkly in de tuin vanwege een verhuizing, maar denk wel dat we het appartement eens goed gaan versieren met Twinkly verlichting dit jaar!

kerstboom wat lichtjes, gewoon wat gezelligheid in huis. kids plakken ook elk jaar de ramen vol met van die ruitstickers 😅 de kerstman op de achterdeur zit er inmiddels ook al 3 jaar op hahahaha

Buiten alleen een licht bak en de rest voor de ramen. Vooral binnen gezellig maken met uiteraard een kerstboom en leuke/sfeervolle kerst accessoires. Kerst kleedjes en kussen op de bank.

De carport wordt standaard voorzien van lichtjes. Ook de schuur/veranda in de achtertuin. Heerlijke sfeer altijd. Meestal ben ik ook wel een van de eersten die de lichtjes heeft hangen. Komende tijd zie je de eerste versieringen alweer verschijnen. Prachtig om elke keer op de route naar bijvoorbeeld je werk te ontdekken of er ergens weer iets is bijgekomen.

De boom in de voortuin gaat in de verlichting en er wordt altijd een extra klein boompje bij gezet. Achter het huis gaan er een paar licht netten tegen de schutting. Man, wat kan ik uitkijken naar de verlichting weer. Dat is het teken dat onze periode echt begint.

Buiten alleen een licht bak en de rest voor de ramen. Vooral binnen gezellig maken met uiteraard een kerstboom en leuke/sfeervolle kerst accessoires. Kerst kleedjes en kussen op de bank.
Hier ook met name binnen gezellig makem. Vorig jaar een krans aan de deur. Olijfbomen in de voortuin zijn altijd al verlicht, maar verder niet te gek. In de achtertuin wel altijd van die lampenbollen onder de overkapping. Wel gezellig hoor overal die lichtjes weer!

Eigenlijk moeten we het normaliseren dat wanneer de klok achteruit gaat(vannacht). De kerstlampjes naar buiten komen. Vroeg donker, dan wil je toch gewoon mooie sfeerverlichting.

Iedereen zijn ding natuurlijk en kerst is zeker een leuke periode met alle lichtjes.

Maar ik vind persoonlijk dat onze mooie Sinterklaas traditie te weinig omarmt wordt.
Daarom probeer ik traditie getrouw pas alles te doen na 5/12. :thumbsup:

Naast de kerstboom hangt er nog een ophangbare ster verlichting voor het raam, en staan er nog wat decoraties op tafel en op de vensterbank. Is niet veel maar het ziet er alsnog wel leuker uit

Afgelopen jaar niks gedaan aan buiten verlichting,maar ik vermoed dat dit jaar er wel weer het e.e.a. achter in de tuin word opgehangen.
Langs het tuinhek ,om de buitenrand v/d schuur,verder langs de andere schutting en dan rondom aan de overkapping.
Dat zag er voorgaande jaren altijd wel sfeervol uit ,dus als de zin om het op te hangen blijft en er verder niks vervelends gebeurt dan gaan we dat maar weer is regelen :cool:
Binnen blijft het normaal,kerstboom en wat sfeer attributen en dan vind ik het genoeg.
In de voortuin blijft het kaal omdat al 2 jaar is gebleken dat sommige niet van andermans spullen kunnen afblijven :mad:

Afgelopen jaar niks gedaan aan buiten verlichting,maar ik vermoed dat dit jaar er wel weer het e.e.a. achter in de tuin word opgehangen.
Langs het tuinhek ,om de buitenrand v/d schuur,verder langs de andere schutting en dan rondom aan de overkapping.
Dat zag er voorgaande jaren altijd wel sfeervol uit ,dus als de zin om het op te hangen blijft en er verder niks vervelends gebeurt dan gaan we dat maar weer is regelen :cool:
Binnen blijft het normaal,kerstboom en wat sfeer attributen en dan vind ik het genoeg.
In de voortuin blijft het kaal omdat al 2 jaar is gebleken dat sommige niet van andermans spullen kunnen afblijven :mad:

In de voortuin hang ik me lichtjes op met begeleidend schrikdraad, omdat als 2 jaar is gebleken dat sommige van van andersmans spullen kunnen afblijve. :thumbsup:

Heb hem even gecorrigeerd voor je.

Zal toch van de zotte wezen dat je je eigen plezier laat vergallen.

Back
Bovenaan