Krammetjes
VWC lid
Knoepert van een Kerstboom. En ook buiten lekker versieren. Mensen uit de buurt komen altijd even langs lopen omdat ze het zo leuk vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook met name binnen gezellig makem. Vorig jaar een krans aan de deur. Olijfbomen in de voortuin zijn altijd al verlicht, maar verder niet te gek. In de achtertuin wel altijd van die lampenbollen onder de overkapping. Wel gezellig hoor overal die lichtjes weer!Buiten alleen een licht bak en de rest voor de ramen. Vooral binnen gezellig maken met uiteraard een kerstboom en leuke/sfeervolle kerst accessoires. Kerst kleedjes en kussen op de bank.
Eigenlijk moeten we het normaliseren dat wanneer de klok achteruit gaat(vannacht). De kerstlampjes naar buiten komen. Vroeg donker, dan wil je toch gewoon mooie sfeerverlichting.
Ook bestellen? Dat mag dan ook pas na de 5e van december heIedereen zijn ding natuurlijk en kerst is zeker een leuke periode met alle lichtjes.
Maar ik vind persoonlijk dat onze mooie Sinterklaas traditie te weinig omarmt wordt.
Daarom probeer ik traditie getrouw pas alles te doen na 5/12.![]()
Ook bestellen? Dat mag dan ook pas na de 5e van december he![]()

Afgelopen jaar niks gedaan aan buiten verlichting,maar ik vermoed dat dit jaar er wel weer het e.e.a. achter in de tuin word opgehangen.
Langs het tuinhek ,om de buitenrand v/d schuur,verder langs de andere schutting en dan rondom aan de overkapping.
Dat zag er voorgaande jaren altijd wel sfeervol uit ,dus als de zin om het op te hangen blijft en er verder niks vervelends gebeurt dan gaan we dat maar weer is regelen
Binnen blijft het normaal,kerstboom en wat sfeer attributen en dan vind ik het genoeg.
In de voortuin blijft het kaal omdat al 2 jaar is gebleken dat sommige niet van andermans spullen kunnen afblijven![]()