Hoe versier jij jouw huis?

Dat is ergens wel zo,en het is ook triest dat je zulke beslissingen moet maken.
Maar om elk jaar weer iets nieuws te moeten kopen en er dan met een jachtgeweer bij te moeten gaan zitten 24/7 dat gaat me te ver.
Het is vooral jammer dat het op momenten gebeurde dat ik er zelf niet was en het zag,dat had voor de persoon/personen die hun handen niet thuis konden houden een "leuke surprise" opgeleverd kan ik je vertellen.
1 van het soort dat ervoor zorgt dat ze het niet nog is zouden proberen.:devil:

Voordeel is wel,omdat ik het daar niet meer probeer is het in de achtertuin wel uitgebreider geworden,en dat werkt sfeer verhogend :thumbsup:

Dat is ergens wel zo,en het is ook triest dat je zulke beslissingen moet maken.
Maar om elk jaar weer iets nieuws te moeten kopen en er dan met een jachtgeweer bij te moeten gaan zitten 24/7 dat gaat me te ver.
Het is vooral jammer dat het op momenten gebeurde dat ik er zelf niet was en het zag,dat had voor de persoon/personen die hun handen niet thuis konden houden een "leuke surprise" opgeleverd kan ik je vertellen.
1 van het soort dat ervoor zorgt dat ze het niet nog is zouden proberen.:devil:

Voordeel is wel,omdat ik het daar niet meer probeer is het in de achtertuin wel uitgebreider geworden,en dat werkt sfeer verhogend :thumbsup:

Dat moet ook want als niemand elkaar meer gecorrigeerd dan worden dit soort dingen steeds erger.

Ach geniet van de achtertuin! :thumbsup:

Back
Bovenaan