Hoe versier jij jouw huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in de buurt ook al 4 versierde huizen gezien. Kriebelt dan wel enorm hoor. Hier nog 2 weken wachten en dan zetten wij ook weer alles op.

Nog een weekje of 2 en dan gaat denk ik de Fairybell al wel de tuin in. Verder niet heel veel buiten, wel wat lichtbollen nog in de bomen hangen.
Het liefst had ik nog een rand van langs het gehele huis gehangen maar dan heb ik ruzie thuis haha.

Na Adelfia gaan we hier ook beginnen met de verlichting binnen en buiten. Heerlijk. Ik kan niet wachten tot alles weer hangt!

Het begint hier al echt te kriebelen. Vind het nog wat te vroeg, maar lang wachten kan ik niet meer haha.

Ziet er gezellig uit zo. Hier in de buurt zijn ze sinds afgelopen weekend ook serieus veel aan het versieren al. Buitenverlichting is vooral veel te zien al, maar ook al enkele kerstbomen gespot. Hier gaan we van het weekend alles op zetten.

Het lijkt of steeds minder mensen aan die regel doen. Hier al serieus veel versiering gespot. Vooral sinds afgelopen weekend. Bij mij heb ik de carport en schuur-veranda ook in de verlichting gehangen.

Zag vanochtend dat sommige twinkly producten in de aanbieding zijn op bol.com

In plaats van een compound deze maar besteld in tweevoud.

1000069185.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan