Tot en met verleden jaar mei woonde ik aan de Pelmolenerf in Gouda, sindsdien woon ik aan de Isoldestraat in Gouda. En 1 ding is zeker, qua vuurwerk mis ik mijn oude buurt. Want deze nieuwe buurt is werkelijk uitgestorven met Oud & Nieuw. Alsof iemand er al een vuurwerkvrije zone van heeft gemaakt. Zo saai was het dat ik besloot gewoon weer na mijn oude straat te rijden. Waar ze mij dus ook echt mistte, waarom? Nou, er werd elk jaar wel gestookt in mijn oude straat, maar dat was NIKS vergeleken met de show die ik gaf. Hun budget was misschien 100 euro, mijnes elk jaar 1500 euro als niet meer was. In 2015 was het mooist toen ik 2500 euro besteede aan vuurwerk en de hele buurt 3 kwartier bij mij heeft staan kijken met een staande ovatie. Verleden jaar in mijn nieuwe straat, waar ik dus even wat categorie 1 en wat kleine cakes afstak, met geluk 2 jongeren die even kwamen kijken. Maar, 1 voordeel heeft de nieuwe straat wel, uitzicht is helaas wel minder dan me oude. Maar het licht velen malen centraler, dus ik ben overal sneller om te genieten van andermans vuurwerk en/of mijn andere passie uit te voeren. Oh en fietsen na de stad zoals ik verleden jaar ook deed, is stukken gemakkelijker/sneller.