Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach dat vind nou juist zo leuk.

Heb er zelf ook nooit geen problemen mee, hier bij de buren hebben ze vaak grote tonnen waar ze dan pallets en ander hout ingooien. Opzich leuk, tot vorig jaar. Toen besloten ze de weggehaalde coniferen erop te gooien, de hele straat was 1 en al vonk. Niet echt leuk als je er met flinke dozen vuurwerk doorheen moet:wink:

Heb er zelf ook nooit geen problemen mee, hier bij de buren hebben ze vaak grote tonnen waar ze dan pallets en ander hout ingooien. Opzich leuk, tot vorig jaar. Toen besloten ze de weggehaalde coniferen erop te gooien, de hele straat was 1 en al vonk. Niet echt leuk als je er met flinke dozen vuurwerk doorheen moet:wink:

Tja mensen kunnen nou ook nooit eens normaal doen bv(schaatsen op dun ijs.....niemand anders last van:p)dit in tegenstelling tot jou conifeer toestand:frusty:snap dat je daar het heen en weer van krijgt.

Ik vier het al jaren bij mijn ouders, bij mij in de straat gebeurd niks dus..
Meestal ben ik en mijn broer het meeste bezig, soms een buurman of overbuurman. De meesten zijn allemaal op zichzelf gaan wonen.

In mijn straatje (20 huizen) steekt niemand iets af. Maar om ons heen gaat er veel de lucht in.

Sinds dat m'n buren - wel verwachten en dat ook uitspreken, maar geen hol willen bijdragen - steek ik lekker ergens anders m'n vuurwerk af.

Was wel mooi toen ik 2 jaar geleden naar buiten kwam met... niks!
Sja daar stonden ze dan... jammer jôh hahaha. Heb dat jaar geen cent uitgegeven en tegen iedereen die het niet wilde horen lekker toch gezegd dat ik m'n geld ging gebruiken voor vertier met m'n gezin :D

Yesss... 't is me weer gelukt hoor. Ga het dit jaar vieren bij familie (wel de gezellige geselecteerd natuurlijk) in Brabant.
Geen enkel probleem dat familie of omwonenden niet meebetalen. Zolang ik maar weg ben bij mijn gierige buren :D

vanaf 00:00 uur is het erg druk en vooral siervuurwerk.
helaas duurt dat max een half uurtje, ik begin meestal rond 00:15 als het wat rustiger wordt.

Ben helaas meestal de enige in de straat, op vorig jaar na dan. Woon net in de verkeerde buurt in Apeldoorn wat dat betreft, want het kan er behoorlijk losgaan hier

Ben helaas meestal de enige in de straat, op vorig jaar na dan. Woon net in de verkeerde buurt in Apeldoorn wat dat betreft, want het kan er behoorlijk losgaan hier

Welke wijk woon je?
Woon zelf in het Woudhuis en dit jaar ookvoor het eerst thuis met oud en nieuw.
Hier in de straat schijnt het ook vrij kalmpjes te zijn altijd..
Denk dat ze hier niet weten wat hun overkomt de 31ste haha

Welke wijk woon je?
Woon zelf in het Woudhuis en dit jaar ookvoor het eerst thuis met oud en nieuw.
Hier in de straat schijnt het ook vrij kalmpjes te zijn altijd..
Denk dat ze hier niet weten wat hun overkomt de 31ste haha

Haha dat zal dan best! Zelf heb ik niet gek veel vuurwerk maar ben wel de enige dus. Ik woon in Zevenhuizen, in de buurt van het mheenpark

Hier wordt altijd lekker veel gestookt. Bij de buurtjes gaan om 18:00 de gordijntjes al dicht.
Dan weet ik genoeg en ga ik los:D

Bij ons in de straat is het rustig, maar in het dorp zelf wordt toch redelijk afgestoken. Daarom wacht ik sowieso altijd tot 00:30 uur voordat ik de show in de fik steek:wink: Voor die tijd is er overal genoeg te zien:D

Bij mij in de straat gelukkig veel gezinnen en feestjes dus altijd wel veel vuurwerk en een gezellige sfeer..Na 1.00 word het wat rustiger maar heb om een heen een paar mede freaks wonen die samen met mij heerlijk doorstoken.

Dit jaar bij vrienden gevierd, ook daar ging het helemaal los. Woonde nog een aantal freaks in omliggende straten volgens mij, vele bekende producten gezien namelijk. Heb tot ongeveer 00:30 alleen maar om me heen gekeken voordat ik zelf begon, was zo ontzettend veel te zien namelijk.

Kwam er op leuke wijze achter dat er op zowat steenworp afstand een andere freak van dit forum woont. Vanuit de achtertuin kon ik alles zien, hij melde dat er een massive de lucht in ging en ik zag het en zo ging dat even door voor 12. Na 12 aan de voorkant gestaan, dus toen weinig meer gezien.

Maargoed, bij ons in de straat is iig iedereen buiten altijd. 2 huizen verder staat meestal een tent en een paar tonnen waar al het karton afval etc in verbrand word dan nog een klein vreugde vuurtje bij ons voor het huis. Uiteindelijk is het gewoon 1 gezellige bende en maak je met iedereen wel een praatje (pakt een drankje mee)

Helaas een paar huizen verderop visite die het nodig vond om lawinepijlen aan de boom te binden (zonder waarschuwing) En heb mijn sfeervideo van de straat niet af kunnen maken omdat ze een pot verkeerd om neerzetten en aanstaken. Zie video hieronder:

hier was het best stil jammer genoeg woon zelf nu op winkel centrum was te merken ook was egt super stil waaren wel wat mensen aan afstekken maar niet zoals ik gewend bent bij me oude buurt was wel even wennen voor de rest van de buurt achter ons waaren ze wel lekker bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan