chappie
VWC lid
Ze stoken hier vooral zeikhout, bijna het hele jaar rond....wat een stank![]()
Ach dat vind nou juist zo leuk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze stoken hier vooral zeikhout, bijna het hele jaar rond....wat een stank![]()
Ach dat vind nou juist zo leuk.
Heb er zelf ook nooit geen problemen mee, hier bij de buren hebben ze vaak grote tonnen waar ze dan pallets en ander hout ingooien. Opzich leuk, tot vorig jaar. Toen besloten ze de weggehaalde coniferen erop te gooien, de hele straat was 1 en al vonk. Niet echt leuk als je er met flinke dozen vuurwerk doorheen moet![]()
In mijn straatje (20 huizen) steekt niemand iets af. Maar om ons heen gaat er veel de lucht in.
Sinds dat m'n buren - wel verwachten en dat ook uitspreken, maar geen hol willen bijdragen - steek ik lekker ergens anders m'n vuurwerk af.
Was wel mooi toen ik 2 jaar geleden naar buiten kwam met... niks!
Sja daar stonden ze dan... jammer jôh hahaha. Heb dat jaar geen cent uitgegeven en tegen iedereen die het niet wilde horen lekker toch gezegd dat ik m'n geld ging gebruiken voor vertier met m'n gezin![]()
Ben helaas meestal de enige in de straat, op vorig jaar na dan. Woon net in de verkeerde buurt in Apeldoorn wat dat betreft, want het kan er behoorlijk losgaan hier
Welke wijk woon je?
Woon zelf in het Woudhuis en dit jaar ookvoor het eerst thuis met oud en nieuw.
Hier in de straat schijnt het ook vrij kalmpjes te zijn altijd..
Denk dat ze hier niet weten wat hun overkomt de 31ste haha