Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Onze kat kijkt niet op of om met oud en nieuw. Kan het allemaal niks interesseren haha. Wil zelf het liefst gewoon naar buiten, maar hou hem zelf het liefst binnen. Vind ik toch een fijner idee
Hier is de beagle gelukkig schotvast, alleen even opletten dat ze niet de boel probeert op te eten of een fontein probeert te pakken als de kids de deur even open doen
Hier hadden we 3 katten en 2 daarvan vonden het zelfs mooi. Zaten voor het raam te kijken en moest ook echt oppassen dat ze niet naar buiten gingen want ze probeerde de grondbloemen te pakken. De 3de was wel wat bang maar omdat de andere 2 dus rustig waren viel het allemaal wel mee. Helaas zijn de twee overleden en hebben wij er een nieuwe bij. Helaas omdat dus de 1 schrikkerig is heeft de nieuwe dat over genomen en is dus hartstikke bang voor vuurwerk. Ik zet de radio voor ze aan dat ze vooral dat horen. Die ene avond van het jaar overleven ze wel.
Die kat van mij houdt zich goed joh, beter dan ooit. Niet achter in de schuur maar op stoel onder tafel. Terwijl buiten zwaar knalvuurwerk, gilspul en crackling gaat gewoon rustig in mn schoot...meis is volwassen geworden en vertrouwt me compleet. Gaat straks rond 00u wel ff anders zijn maar trekt daarna ook snel weer bij als ik r aandacht geef. Zo baasje zo dier...
Onze poes inspecteert even of ik de Beast of Burden goed heb doorgelont en gaat straks lekker voor het raam zitten kijken naar al het vuurwerk wat afgestoken gaat worden. Onze poes is daar echt heel chill in gelukkig.
Dit was de eerst oud&nieuw voor onze hond en ze reageerde wel op het vuurwerk, maar was niet bang. Meer waken zeg maar. Om 18:00 blafte ze wel even, maar voor de rest heel de avond rustig. Ze is nog geen jaar. Ze heeft het goed gedaan. De 2 katten die we al langer hebben doen gewoon hun ding en kijken er niet naar om. Alleen om 00:00 onder de bank.
Mijn grote harige katervriend was vooral erg verbaasd over alle commotie. Bang was ie niet echt . Hij is een soort schaduw van me en volgt me overal, het liefst zit hij de hele dag op schoot bij me.
In deze buurt werd er heerlijk veel afgestoken, prachtig. We werden ook nog getracteert op allerlei shells , 6 tm 8 "..genieten, goeie sfeer.
Mijn hond vond het zo eng dat hij van de stress een witte snoor had gekregen toen ik buiten was... Ik kon mijn appelflap met poedersuiker trouwens niet meer vinden
De vuurwerktrainingen blijven effectief.
Kriebel lag de hele middag lekker te slapen terwijl er non-stop werd gestookt buiten.
Vanaf 19.00 werd hij wel ietsje banger, C6 achtige dreunen recht onder mn balkon tot 3x toe was ff teveel.
Staart tussen de benen en is onder het bed gaan liggen. Avondeten had ie ook geen trek meer in.
Blijft het bij cakes enzo, dan heeft hij er eigenlijk geen last van. Denk toch dat hij aan dat soort geluiden meer is gewend, omdat ik hem al 3 jaar train met shows in plaats van losse dreunen.
Zelf snap ik de toevoeging niet echt wat het voor nut heeft om zulke zware meuk (want dat is het tegenwoordig) overal voor de huizen in de straten neer te keilen, pleintjes zat enzo hier maar das blijkbaar te ver lopen
Heb wel weer een toffe jaarwisseling gehad, ondertussen ligt Kriebel weer lekker naast me, te genieten van zn kauwstaafje
De beesten hier (3 katten + 1 hond) hebben mij positief verast. Normaal ieder jaar wel flink gestrest maar dit jaar gaven ze allen geen enkele kik en sliepen gewoon heerlijk, ondanks dat iemand in de straat af en toe een cobra afstak.
Onze kat lag gewoon heerlijk te slapen op de bank. Enige vervelende momentje vond ze toen mijn zoon haar wakker had geaaid toen we klaar waren met stoken haha
Wij hebben een Golden Retriever sinds najaar 2022. Dit jaar was haar eerste echte O&N als volgroeide hond. Ik heb haar bewust opgevoed met YT filmpjes, Cat 1, etc. Belonen, aai over bol etc. Laten zien dat het niet eng is. Dat is onwijs geslaagd. Ik zag haar regelmatig nieuwsgierig uit het raam kijken. Helaas nog geen foto van. Maar ik ben onwijs blij dat het gelukt is.