Hoe pak jij jouw tas in?

Heel netjes inpakken werkt bij mij niet, alles ligt na een half uurtje alweer door elkaar.. Daarom haal ik alle knallers uit de verpakking en kieper ze los in de tas. Dan wordt het een grote grabbelbak, altijd weer een verassing wat ik ga afsteken.

Haha :)
Vorig oud en nieuw heb ik het op de nette manier geprobeerd, pakjes van van alles er mooi in passen tot alles erin zit, maar dat was inderdaad niet zo'n succes. Ik geloof dat ik er komend ook maar een grabbelbak van maak.

Haha ik weet nog niet wat ik dit jaar doe me zus was paar dage gelede naar zon universiteit wezen kijken en krees gratis plastic achtige schouder tas. Ze wilde hem weg gooien omdat het een on ding is maar ik wilde hem bewaren want jullie weten nu denk ik al waarom. Voor vuurwerk natuurlijk!:D

wel een schoudertas want is chiller hoef je niet steeds je tas omtedraaien enzo
aleen k durg nooit illi te mengen met legaal ben bang dat ik dingen kwijt raak haha

rugtas.. onderin grotendeels grondbloemen en babypijlen.. verder een paar pakjes rotjes (als ik die al heb), bovenop gooi ik een hele berg Asian Thunders en nitraten..

Silver Salute en AT cake voor de opening hou ik in mn hand

ik woon zelf in culemborg en daar in een wijk waar veel gesloopt word, contoleren politie de tassen van stokers. zit er illegaal in word ingenomen meer weet niet voor straf.
dus stop daar maar weinig illegaals in je tasje.

Vorig jaar gedeeltelijk los en pakjes door elkaar.
GEEN SUCCES!

Dit jaar denk ik dat ik alles lekker door elkaar gooi, zodat ik niet zo moeilijk hoef te doen met koude vingers pakjes open te maken.

Grabbelbakken met rotjes doe ik niet meer aan, omdat mijn tas dan al helemaal oranje wordt, maar er is in principe niks mis mee.

Ik gooi alles achterin:
renault-master.jpg
:p
Nee, een paar pakken nitraten en een paar pakken vlinders voor overdag in m'n rugtas.
De rest in de avond natuurlijk.

ik zie mezelf nou niet de hele dag rotjes stoken hoor :p

Vind het veel leuker als ik de hele dag grondbloem/knal en gewone tollen sta te stoken en daarbij Asian Thunders en nitraten :D:D:D

Dit jaar heb ik niet meer zoveel klein spul, maar wat ik nog koop ga ik alles uitpakken en in een oude schoudertas stoppen. Gewoon een grabbelton van maken :)

Vorig jaar ging er teveel tijd verloren door het spul buiten nog in de kou uit te pakken :/..

ik merk wel hoe ouder ik word des te minder klein spul ik koop

Het is nu voornamelijk single-shots, grondbloemen, misschien wat babypijlen, romeinse kaarsen (altijd leuk:)) en nitraten/vlinders..

Rotjes koop ik niet eens meer

Ik had vorig jaar 3 plastic tasjes in me schoudertas: 1 met babypijltjes, 1 met rotjes en 1 met grondbloemen. Dan lagen er ook een paar single shots en matjes in. Dit jaar maak ik er denk ik een grabbelton van, die paar vlinders+nitraten die ik heb gaan in een apart vakje.

Ik gebruik een schoudertas die ik ooit eens gratis had gekregen bij mijn agenda :D

Ik pak 'm als volgt in:
Rotjes: 2sloffen ongeopend erin doen. 10 pakjes van 10 gewoon los. Als deze op zijn maak ik een slof open.
Babypijlen: Gewoon in bosjes van 12. Als ik een babypijl wil afsteken, pak ik zo'n bosje en steek ze allemaal af. 144 Babypijl fluit, 144 babypijl knal, 100 MicroRockets
Grondbloemen: Gewoon in de doosjes;
Single shots, Romeinse kaarsen, Cruise Rockets: Gewoon er bovenop leggen.

Meestal ben dan van half 11 tot half 1 weg met die tas. Dus als ik dan om half 1 ('s middags) thuis ben, vul ik 'm gewoon weer hetzelfde bij.

Back
Bovenaan