Hoe laat sta jij op, op de 31ste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Laat hier weten hoelaat jij opstaat op de dag der dagen?
Wat doe je zoal als je wakker bent.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige jaren altijd om 9 uur eruit en om 10 uur buiten, maar aangezien ik dit jaar veel meer sier heb dan knal kies ik er dit jaar maar eens voor om uit te slapen tot een uur of 1 als dit lukt :) daarna komt mijn '10 uur momentje' wel.

Ik sta rond half 6 op, als het niet eerder is, om te werken. Vervolgens begin ik pas begin van de avond met stoken.

Dit jaar eerst bijkomen en uitslapen van de lood zware werkdagen in de winkel.
10:00 naar buiten om wat te knallen.
En dan druk in de weer om alle cakes klaar te stomen voor de avondshow.

Was vorige jaar rond 6 uur wakker maar ben er kwart voor 7 uit me bed gegaan moest er gewoon uit voor zo dag
ik ken egt niet uitslapen op 31 december is niks voor mijn...

Ik sta zowat het hele jaar 5:30 op voor mijn werk, dit heeft het gevolg dat ik in de weekenden en vakanties ook altijd vroeg wakker ben. Dus zal vroeg zijn :p

licht eraan of ik moet werken. dan is het rond 6 uur. als ik niet moet werken slaap ik uit tot een uur of 8

Uitslapen doe je de rest van het jaar maar. Ik sta ieder jaar al veel te vroeg buiten, en dan vervolgens met kriebelende handen te wachten tot 10 uur ;)

Meestal ben ik door de zenuwen al vroeg wakker, 6-7 uur, lekker op alle fora's kijken en wachten tot we los mogen gaan.

Bij voorkeur tussen 7:30 en 9:00 uur, zodat ik rustig een bakje koffie kan doen, scheren/douchen/kleden, boterham eten, verse oliebollen halen en eventueel wat andere dingen afronden.

Ik wil die nacht minimaal 8 uur slapen, dat is het streven. Dus de ideale tijd om op te staan is voor mij uiterlijk 8:00 uur.

Sta rond half 9 op om vervolgens vol zenuwen onder de douche te staan en me klaar te maken voor de dag van het jaar. Daarna lekker een potje koffie, een sigaretje en een broodje erbij. Dan het 10uur projectje klaarzetten en de rest van de dag lekker relaxen thuis met vrienden met een potje bier erbij. ben af van het kleine spul, koop alleen nog maar sier!

Soms lukt het, soms niet. Meestal probeer ik uit te slapen tot ongeveer 11 uur. Vrije dag dus.
Maar, als het niet lukt, wat meestal wel een feit is, dan wordt ik rond half 9 i.d. ochtend wakker.
En ja, als de pieper gaat voor een ongeval/brand, dan wordt het helemaal vroeg natuurlijk xD

Vorig jaar was het al om half 6 omdat ik nog wat uit nijverdal moest ophalen Dat doe ik zelf nooit meer !! Ik probeer altijd tot een uur of half 9 uit te slapen maar vaak lukt dat niet !! Dan ben ik er om half 8 uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan