Hoe laat sta jij op, op de 31e ?

Moet om 8:30 opstaan, en om 10:15 naar het werk :sad:
Om 19:00 ben ik klaar, en zal dus rond 19:30 thuis zijn.

Dus zelfs als we pas om 18:00 mogen afsteken hebben de meeste het nog beter als mij.

om 06:30 uur op douche, eten, koffie en kleren aan nog n beetje vuurwerk kopen, boxen verbinden, oliebollen eten, beetje knutselen en natuurlijk LEKKER STOKEN!!! :cool:

7.00 gaan de deuren open, 6:30 binnen zijn, wel nog even rustig wakker worden, dus ongeveer rond 5:30/5:45 opstaan, wetende dat ik pas waarschijnlijk om 4:00 thuis kom. Telefoon uit het contact, je ziet dat je telefoon nog steeds onder de 50% is qua energie. Ja het is de 31e.

Ik sta altijd met veel plezier vroeg op om te werken, vooral met de nieuwe afsteek tijden werk ik graag voor de baas op de 31e voor mijn "late" kerstpakket.

Arbeit mach frei.

Hangt af van het weer.. als het niet vriest gaat om 5.40 uur de wekker om te gaan werken. Als het vriest hangt het af van wanneer dochterlief wakker wordt

standaard al vanaf mijn 14e half 10 de wekker en dat zal dit jaar ook zo zijn ben inmiddels 21 vuurwerk fan in hart en nieren.Dit jaar sta ik gewoon om 10 uur buiten met me maten ik weet niet beter.

Als ik moet werken om 05:00. Als ik verlof kan krijgen wat ieder jaar weer spannend is, dan om een uurtje of negen. Het zal dit jaar wel gewoon werken worden met het oog op de afsteektijden van 18:00.:angry:

Nou ehh, opstaan. Meestal spring ik op, en ren ik naar onder omdat ik moet zeiken van de zenuwen! :p Nee zonder gein, meestal tegen 06:00 uur de wekker, als die al nodig is want meestal ben ik wel al wakker. Maar voor de zekerheid zet ik er tot 07:00 4 stuks om het kwartier. 07:00 uur opstaan! En dan de laatste dingetjes doen, eten, douchen en iedereen een prettige stookdag wensen op het forum! :D

dit jaar beetje uitslapen !! bolle bakken. en hapjes maken film kijken en relaxen. gewoon genieten aleen zonder vuurwerk. dat woord pas om 18:00 uur blijf el gewoon netjes en hou me aan regels. maar gewoon :angry:

Ik ook dit jaar. Moet helaas de 31e ook werken maar vanaf 18.00 uur gaan we dan ook helemaal los ja.

tja het liefst zo laat mogelijk .
ja eigenlijk weet ik nog niet hoe het lopen gaat allemaal .
we zitten met nieuwe tijden daar moet ik nog ff mijn weggetje in vinden .

Tja, met de nieuwe regels zou ik geen wekker zetten dit jaar,

misschien stiekem om 10 uur toch een klein beetje afsteken om toch dat gevoel te hebben.
Rest van de dag wat winkels nog afgaan, spullen klaarzetten voor savonds. beetje Cat 1 vuurwerk afsteken :D gelukkig tenminste nog iets hahaha

Geen idee. Elk jaar werk ik de dagen ervoor in de winkel en dan maak je ook lang en zware dagen. Even rust pakken is dan ook lekker. Vorig jaar voor het eerst om half 10 wakker geworden, even ontwaken en snel wat spullen wegstoken wanneer het 10 uur was. Daarna weer naar binnen, rustig aan alles voorbereiden voor de avond.

ik sta 10 uur op dit jaar beetje cat1 stoken om me kruit stress weg telaten branden en langs de winkels wat losse spul en sier halen voor als ik iets mis :P. en voor 18 uur 1x delicious thunder finale en at once producten de lucht in jagen om 18 uur volledig in te luiden. maar ik denk dat het met oud en nieuw wel lijkt of er oorlog is omdat 18 uur iedereen stookt haha

Back
Bovenaan