Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom meestal om een uur of 8 m'n mandje uit. Tijd om te beginnen met de voorbereidingen voor het oliebollen bakken. En de laatste jaren gaat er dan ook in de ochtend een flink stuk vlees op de kamado zodat we 's avonds een lekker broodje pulled pork of pulled beef hebben.

Weet je dat ik al een tijdje daarover aan het nadenken ben voor de planning van die dag en ik me echt niet kan herinneren hoe die laatste dag van het jaar begint. Ik denk door alle voorpret en lichte kruitstress. Dit jaar wil ik in ieder geval om 10u buiten zijn met een leuk project, dus denk rond een uur of 8.

hier hopelijk rond half 8 8 uur maar zal met de kids wel 7 uur worden ben ik bang.
1 voordeel dan ben ik ook betijds klaar met olie bollen bakken.

Zo laat mogelijk! Dit ouwe ochtendmannetje trekt het anders moeilijk tot 00u :D wekker in de kop gaat toch gewoon wel weer om 7 uur :frusty:

Zal rond een uurtje of acht zijn. Heb geen vaste tijd. Maar lang uitslapen op oudejaarsdag zal het niet worden.

Zo vroeg mogelijk, zal rond 7 uur zijn .

Zoveel mogelijk van de dag genieten, spullen klaarzetten voor overdag stoken, rondje lopen vroeg in de ochtend want vaak hoor je dan al knallen van mensen die ook niet kunnen wachten :D

Zo vroeg mogelijk, zal rond 7 uur zijn .

Zoveel mogelijk van de dag genieten, spullen klaarzetten voor overdag stoken, rondje lopen vroeg in de ochtend want vaak hoor je dan al knallen van mensen die ook niet kunnen wachten :D

Dat heb ik dus precies zo, zet al zolang ik me kan herinneren de wekker om 06:00. Wil echt zolang mogelijk genieten van de dag. Lekker de laatste dingen in alle rust voorbereiden, ff op het forum, top2000 op de achtergrond en af en toe naar buiten om te kijken of er al geknald wordt en al de vuurkorfen aansteken. Echt zonde om die dag lang ik bed te blijven liggen.

Meestal val ik door de "spanning" moeilijk in slaap en ik wil wel uitgerust de dag der dagen kunnen beleven. Dus meestal rond een uur of 10:00.

Eens kijken, ik word nu al een jaar of 3 iedere ochtend tussen 05:30 en 07:30 wakker, dus laat me een wilde gok doen, rekening houdend met de adrenaline: 05:00 :p

Dat mensen kunnen uitslapen hier... :p

Tot 6.30/7.00 is echt het maximale hier, combinatie van kriebels en ritme van doordeweeks....

Het liefst zo laat mogelijk. Ben normaal een uitslaper. Maar op oudjaarsdag lukt mij dat niet. Dan ben ik weer dat kleine jochie wat op schoolreisje gaat: 06.00 uur wakker. En meestal halen wij de 30ste flink door: traditie hier is om dan in de avond oliebollen te bakken, met alle familie, vrienden en buren. Dat gaat vaak door tot in de late uurtjes.

Meestal ben ik wel vroeg wakker....ik blijf wel lekker liggen maar slapen zit er niet echt meer in..

Afhankelijk vd kleine. Normaal uur of 8. In ieder geval om 11 uur bij het 1e bezoek koffie drinken.

Meestal rond een uur of 7 om daarna vuurwerk te gaan verkopen. Dit jaar waarschijnlijk alsnog 7 uur maar dan vanwege de spanning en kriebels haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan