Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uurtje of 06.00 in de ochtend want het is dan nog een lange dag volle bak rammen bij ons in de winkel!!

Aangezien het vuurwerk de 29e en/of de 30e is opgehaald, kan ik in de regel een gat in de dag slapen. Dat wil zeggen, als 's nachts de paniek niet toeslaat over de opbouw van mijn showtje.

Ja, ook mijn lot ligt volledig in handen van mijn kinderen. Maar voordat ik kinderen had gingen mijn ogen vaak ook al voor 8:00 open de 31e. Maar ja, in die tijd was het ook de hoogste tijd om met de 10:00 uur projecten aan de slag te gaan.

Net als de rest van het jaar rond 6:00. Daar hoef ik geen wekker voor te zetten dankzij mijn lieftallige twee kindjes.

Voor mij is het een gewone dag in de vakantie gezien sinds jaren je toch niet meer vanaf 10.00 mag stoken. Dus ik slaap lekker uit tot de middag, soms zelfs 2 uur als niet later is. Zelfde qua 1 januari trouwens als ik uberhaupt in slaap kom althans.

Ik denk dat dit zo rond een uurtje of 07:00 zal zijn, gewekt door de kids. Maar op
Deze dag is dat alles behalve erg. Mooi vroeg het bed uit en alvast beginnen met de eerste voorbereidingen. Beter vroeg klaar dan gehaast op het laatste moment.

Dat wordt toch echt niet later dan 08:00. Om 10:00 wordt het eerste project namelijk al aangestoken. En dan doorgaan tot een uur of 5-6. Bijna 24 uur wakker dus...

Zal rond 7 uur zijn ff koffie en een broodje en dan aan de gang met oliebollen rozijnebollen en heeeel veel appelflappen bakken!

Ik ga proberen in de nacht van de 30e/31e zo veel mogelijk slaap te pakken (kansloze missie), want op nieuwjaarsdag gaat de wekker weer om 07:30...:p Dus hoop toch een beetje uit te kunnen slapen de 31e.

Zoals elk jaar, 06:00 de wekker. Wil er gewoon vroeg uit, vroeg beginnen met de voorbereidingen. Partytent opzetten, vuurtonnen klaar zetten, statafels klaar maken. Genoeg te doen, en wil daar vroeg mee klaar zijn. Ook zeker even op het forum hangen in de vroege ochtend, het hoort er allemaal bij.

Normaliter rond een uur of 06:00 a 07:00 om vervolgens naar de winkel te gaan om op de laatste verkoopdag te gaan knallen..... helaas is het dit jaar allemaal net wat anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan