Normale tijd, uurtje of 8 denk ik. Of mn jongens moeten eerder zijn omdat ze al aan t stuiteren zijn
. Rustig aan douchen en ontbijtje pakken, cat 1 klaar leggen, brillen en lonten, en dan lekker stoken met die hap.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat ik meer moeite heb om te slapen in de nacht van 28 op 29 december. Dit wordt weer het eerste jaar dat ik niet snachts hoeft te rijden.
Op 31st zal ik waarschijnlijk wakker worden van mijn zoon van 5. Dit stuitert nu al door het huis omdat het richting decembers gaat, zit er vroeg ben hem in.
Mijn meiden hebben daar niet zo last. Dus hopen op 6:30 uur maar dat weet ik maar nooit
Gek dat velen dat hetzelfde hebben. De nacht voor de verkoop is een ramp qua slapen, nacht voor de 31ste is prima te doen.
Haha dat komt gewoon omdat we allemaal kapot zijn van die eerste nacht.
precies dit ook...al heb ik eigenlijk nooit zoveel moeite met in slaap komen..ook niet voor de verkoopdagen.Haha dat komt gewoon omdat we allemaal kapot zijn van die eerste nacht.
Dit jaar 05:30 uur, dit ivm de ochtenddienst die ik moet werken die dag haha.
Dat is zo zuur, had ik afgelopen jaar en volgend jaar helaas weer. Kon wel regelen dat ik op tijd weer naar huis kon, maar tog wil je maximaal genieten van de dag en niet op je werk aanwezig zijn. Succes lavast.