Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normale tijd, uurtje of 8 denk ik. Of mn jongens moeten eerder zijn omdat ze al aan t stuiteren zijn ;-). Rustig aan douchen en ontbijtje pakken, cat 1 klaar leggen, brillen en lonten, en dan lekker stoken met die hap.

Laatste jaren was ik voor de voorbereidingen aardig vermoeid geraakt, dus wat langer blijven liggen kostte weinig moeite. Sta de laatste jaren ongeveer rond 9uur half 10 op, zelfs eens na tot 10uur gelukt (en wakker gemaakt worden door wat vuurwerk, ondanks dat het al op 18:00 stond). Dit jaar zal dat anders zijn verwacht ik, de spanningen zijn er nu al :bonk:

Ik ben altijd al vroeg wakker, en op de 31e lig ik waarschijnlijk vanaf een uurtje of 5 wel naar het plafond te staren.

Ik vrees dat het dit jaar door de vele voorbereidingen en het feit dat het afhalen een dag later begint lastig wordt om op tijd op de staan de 31e. Toch hoop ik eigenlijk wel rond 8 uur uit bed te komen, even rustig op te starten en dan vanaf 10 uur lekker cat. 1 te gaan stoken. Het overdag afsteken ben ik steeds meer gaan missen, dus alle tijd die ik niet met voorbereidingen bezig ben wil ik eigenlijk wel aan stoken besteden overdag.

Denk dat ik meer moeite heb om te slapen in de nacht van 28 op 29 december. Dit wordt weer het eerste jaar dat ik niet snachts hoeft te rijden.
Op 31st zal ik waarschijnlijk wakker worden van mijn zoon van 5. Dit stuitert nu al door het huis omdat het richting decembers gaat, zit er vroeg ben hem in :handsup:.
Mijn meiden hebben daar niet zo last. Dus hopen op 6:30 uur maar dat weet ik maar nooit

Denk dat ik meer moeite heb om te slapen in de nacht van 28 op 29 december. Dit wordt weer het eerste jaar dat ik niet snachts hoeft te rijden.
Op 31st zal ik waarschijnlijk wakker worden van mijn zoon van 5. Dit stuitert nu al door het huis omdat het richting decembers gaat, zit er vroeg ben hem in :handsup:.
Mijn meiden hebben daar niet zo last. Dus hopen op 6:30 uur maar dat weet ik maar nooit

Inderdaad. De nacht voor het ophalen geeft mij 100% slaapstress, de nacht naar de 31e niet zo meer. Gelukkig maar, dan kunnen we fit beginnen aan dé dag der dagen :D

De 31ste krijg ik het vaak wel voor elkaar om nog redelijk uit te slapen. Alleen dit jaar voor het eerst de 29ste om 00:00 vuurwerk halen. Met een rit van ongeveer 3 uur lang zal dat wel nachtbraken worden :D

Gek dat velen dat hetzelfde hebben. De nacht voor de verkoop is een ramp qua slapen, nacht voor de 31ste is prima te doen.

Ik slaap sinds een paar jaar gewoon uit ( sinds de 18:00 regel ) uurtje of 11 kom ik me nest uitgerold, loop naar beneden, giet er paar liter koffie in en ga vrijwel gelijk naar buiten, vuurton aansteken en al me verpakkingsmateriaal verbranden van de dagen ervoor en eigelijk alles wat beschouwd word als afval:D en de rest van de dag zie ik dan wel hoe en wat mij het gaat brengen.

Op de 31e ben ik er altijd vroeg uit, heerlijk die spanning op deze dag die steeds verder op loopt naarmate we meer richting de avond gaan:)

Dit jaar 05:30 uur, dit ivm de ochtenddienst die ik moet werken die dag haha.

Dat is zo zuur, had ik afgelopen jaar en volgend jaar helaas weer. Kon wel regelen dat ik op tijd weer naar huis kon, maar tog wil je maximaal genieten van de dag en niet op je werk aanwezig zijn. Succes lavast.

Waarschijnlijk rond 06:00 uur, om nog een laatste dag te knallen in de verkoop voordat we ‘s avonds aan het stoken gaan!

Hopelijk niet met een kater omdat ik alleen maar cat 1 mag afsteken de gehele dag vanwege één of ander vaag verbod.

Planning voor dit jaar (voor zover dat wat waard is) toch maar even wat omgegooid en de 31e lekker vroeg aan de dag beginnen. Al vroeg naar de stooklocatie toe voor dit jaar, cat 1 stoken en lekker met een aantal liefhebbers de dag beleven. Het wachten van pak 'm beet 10:00 naar 18:00 is niet te doen alleen, maar met liefhebbers maakt het dat een stuk draaglijker :D Mijn wekker zal dus ook lekker vroeg afgaan!

Dat is zo zuur, had ik afgelopen jaar en volgend jaar helaas weer. Kon wel regelen dat ik op tijd weer naar huis kon, maar tog wil je maximaal genieten van de dag en niet op je werk aanwezig zijn. Succes lavast.

Inprincipe vindt ik het niet heel erg, is de beste dienst die je kan hebben met een 24 uurs rooster. 1 januari ga ik de avond in, dus voor mij komt het ideaal uit. om half 3 klaar met werken, dus de gehele 31e nog over hebben om maximaal te genieten en 1 januari pas om half 3 smiddags weer op het werk zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan