Hoe laat haal jij je vuurwerk op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond een uurtje of zes in de ochtend vertrekken richting Duitsland om vervolgens bij te laden in Groningen en Haulerwijk. Als afsluiter rijden we dan op de namiddag nog naar Gerrit in Leeuwarden. Meestal moeten we ook nog een tussenstop maken in Giezen, Vierhuizen en Drachten. Heerlijk de hele dag op pad :D

07:00 naar Haokan Roosendaal, om vervolgens meteen door te rijden naar Vuurwerkland-Steenbergen. Meestal rond kwart over 8 alweer terug naar huis en daarna alles uitstallen en een een collectiefilmpje maken:p

Rond een uurtje of zes in de ochtend vertrekken richting Duitsland om vervolgens bij te laden in Groningen en Haulerwijk. Als afsluiter rijden we dan op de namiddag nog naar Gerrit in Leeuwarden. Meestal moeten we ook nog een tussenstop maken in Giezen, Vierhuizen en Drachten. Heerlijk de hele dag op pad :D

tussendoor wel langs huis mag ik hopen?

Ik zal de 27e op de 28e overnachten in Leeuwarden, zodat ik 's-morgens niet zo vroeg een flinke afstand (+- 2uur enkele reis) hoef te maken. Vorig jaar ook gedaan en beviel prima. Verwacht dan rond 6uur bij Megavuurwerk in Leeuwarden te zijn.

Haha dat vind ik helemaal geweldig. Gewoon een hotel boeken voor je rust om vuurwerk te shoppen.

Ik zal de 27e op de 28e overnachten in Leeuwarden, zodat ik 's-morgens niet zo vroeg een flinke afstand (+- 2uur enkele reis) hoef te maken. Vorig jaar ook gedaan en beviel prima. Verwacht dan rond 6uur bij Megavuurwerk in Leeuwarden te zijn.

Dan komen we elkaar weer tegen in hetzelfde hotel :D.Gezellig :cool:.

in de avond

gebro vuurwerk maarssen tussen 19.00 t/m 19.30
zena de meern 19:45
donadoni vuurwerk toppers de meern 20:00 t/m 20:30

Laatst bewerkt:
De 1e 27 op 28 om 00:00 waarschijnlijk
De 2e op 29 Dec. Tussen 10:30 en 11:00
De 3e op 29 Dec. Tussen 14:00 en 15:00

En dan is het wachten geblazen.

Haha dat vind ik helemaal geweldig. Gewoon een hotel boeken voor je rust om vuurwerk te shoppen.

Ja Wesley, het is erg ontspannen. Je hebt al zoveel stress die dagen, je kunt al amper slapen, en dan +- 2uur enkele reis maken vind ik niet handig daarbij. Erg gevaarlijk ook. Dus vorig jaar lekker een hotelletje geboekt (kost niks!), paar biertjes gepakt en, wel kort, maar goed geslapen. Het is toch net als vakantie; als je thuis bent ben je gestresst, een andere omgeving werkt daar echt goed bij!

28 december rond de middag
30 december om 04:30 richting Duitsland met 3 maten.
en dan een nacht slecht slapen , om dan eindelijk los te kunnen gaan

Ik wil dit jaar de cakes en boxen goed drogen in de laatste dagen van het jaar. Weet iemand waar je van die vochtvreters kunt kopen? In mijn hoofd zijn dat van die zakjes die in een schoenendoos zitten...

Ja, thanks. Die had ik ook Gevonden, maar zocht eigenlijk van die kleine zakjes zodat ik die in/bij de tubes kan plaatsen.

Nee, amper pas op langere termijn haalt dat wat uit de lucht. Als je echt wat wil moet je een luchtontvochtiger hebben. Heb ik ook staan en die kan 1,5liter per 6-8uur uit de lucht halen.

Maargoed ontopic :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan