Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel mooi om te zien dat steeds meer winkeliers de verkoop om 00:00 beginnen ipv in de vroege ochtend. Brengt zo veel voordelen mee voor de freaks. Hele dag en nacht ritme is die dagen compleet verstoord, geweldige dagen.
Zouden deze winkels ook allemaal weten dat je hier offieceel toestemming voor moet hebben?
Ik ben benieuwd wat voor een consequenties dit kan mee brengen voor de koper indien de winkel feitelijk niet mag verkopen om 00.00 uur of dat dan de koper ook "strafbaar" is
28-12 00:01 is toch gewoon 28-12...
wat zou daar dan strafbaar aan zijn, dat je 's nachts verkoopt?
Zo vroeg mogelijk. Afgelopen jaar om 06:30 bij het eerste afhaal punt geweest. Vind het heerlijk, avond er voor niet naar bed want dat heeft tog geen zin. Lekker de nacht op het forum door brengen, dan ff douchen en midden in de nacht op pad. Ff ergens onderweg stoppen, broodje halen en wat te drinken. In de kou staan te genieten van het geen waar je zo naar toe hebt geleefd, machtig moment.
helaas dit jaar niet zelf ophalen.
maar mag niet klagen, ben tussen kerst en oud en nieuw in Tsjechië, en nee niet om vuurwerk te halen.
gelukkig wel kunnen regelen dat mijn bestellingen worden opgehaald door vrienden en familie
ik kan het dan de 30ste in de avond of de 31 zo vroeg mogelijk bij ze ophalen![]()
Handig he een neef die bij een vuurwerkwinkel werkt![]()
![]()