Hoe is het met jouw FOMO?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben nog een paar maanden om te bestellen. De meesten zijn waarschijnlijk al goed op weg met bestellen, maar dan komt de FOMO om de hoek kijken.

Heb jij last van FOMO? Zijn er producten die er toch nog bij moeten? Kan jij je inhouden of bestel je ze toch nog erbij? Neem je toch nog wat mee tijdens de verkoopdagen door de FOMO?

Laat het hier weten.

Laatst bewerkt:
Ik voel het hele jaar Fomo voor allerlei artikelen, en die bestel ik dan ook met regelmaat. Vanaf december wordt dat minder. Dan zijn de prijzen "niet meer te betalen" en had ik maar eerder moeten handelen. Ik ga in december geen 140-150 euro neerleggen waar ik 2 maanden ervoor nog 100 kon betalen.

Vorig jaar heel groot met bv het welbekende vuurwerkmania artikel. Trap er dit jaar niet meer in. Alleen bij Riakeo heb ik FOMO maar die producten waren ook echt heel goed.

Ik heb nog geen euro besteed aan vuurwerk dit jaar, maar dat zal veranderen zodra FOMO zijn intrede gaat doen.

Laatst bewerkt:
FOMO is een feit.

Niet alles is betaalbaar,haalbaar daarom kijk ik ik bewust niet naar pruducten boven een x prijs.

Alles daaronder wordt zeker bekeken
Maar je kan niet alles hebben.

Gewoon een lijst met heel fijne producten maken en de rest vergeten.
T is wat t is.

Fomo!
Normaliter begin ik pas eind september/oktober met rond te kijken en offertes op te vragen.
Maar het idee dat we voor de laatste keer kunnen afsteken, laat de fomo wel ff binnen komen.
Ben nu sinds mei begonnen, en heb het idee dat ik al wat goede artikelen ga missen.

Heb ik eigenlijk ook geen last van. De bakken die ik op mn lijst had staan zijn besteld dus ik vind het wel best zo.
Mocht er wat voorbijkomen wat echt anders is en een toevoeging op mn collectie kan ik er altijd ff over nadenken.

Ik geloof het allemaal wel. E.e.a. is besteld voor dit jaar. We zien wel wat er wel en niet komt (qua wel/niet kooi mogen uitleveren).
Ik zie genoeg mooi nieuw spul dit jaar weer voorbij komen, maar de prijzen worden me gewoon te gek voor een avondje plezier.

Dat gezegd hebbende. Mezelf kennende koop ik 29/30/31e alsnog allerlei last minute producten.

Ik geloof het allemaal wel. E.e.a. is besteld voor dit jaar. We zien wel wat er wel en niet komt (qua wel/niet kooi mogen uitleveren).
Ik zie genoeg mooi nieuw spul dit jaar weer voorbij komen, maar de prijzen worden me gewoon te gek voor een avondje plezier.

Dat gezegd hebbende. Mezelf kennende koop ik 29/30/31e alsnog allerlei last minute producten.
Waarom koop je dan niet nu gewoon wetende dat je eind van het jaar toch weer gaat halen?
En dan is alles een keer zo duur........

Ik heb dit jaar voor het eerst 2 soorten fomo:

- een laatste keer het nederlande spul bestellen. Zo heb ik bijvoorbeeld de Heavy Legend 25 set besteld. Niet omdat ze zo geweldig zijn, maar gewoon... laatste keer heavy legend aansteken.
- ik wil nieuwe Duitse merken proberen, aangezien ik daar niet zo bekend mee ben. Ik wil er volgend jaar ook niet blanco ingaan.

Op die manier heb ik nog meer het gevoel dat fomo mij bezig houdt. Bestel ik wat artikelen van El Gato, HBL en/of SRPyro, óf kies ik nog één keer de Immortal Gold of Hardcore Helium?

- een laatste keer het nederlande spul bestellen. Zo heb ik bijvoorbeeld de Heavy Legend 25 set besteld. Niet omdat ze zo geweldig zijn, maar gewoon... laatste keer heavy legend aansteken.
- ik wil nieuwe Duitse merken proberen, aangezien ik daar niet zo bekend mee ben. Ik wil er volgend jaar ook niet blanco ingaan.

Op die manier heb ik nog meer het gevoel dat fomo mij bezig houdt. Bestel ik wat artikelen van El Gato, HBL en/of SRPyro, óf kies ik nog één keer de Immortal Gold of Hardcore Helium?
Ik zou dan dit jaar gewoon in NL kopen, genoeg moois te krijgen en genoeg mooie prijzen te vinden in de freakacties.

Als je dan volgend jaar naar Duitsland wil gaan om te shoppen dan is er nog steeds genoeg bewezen kwaliteit daar van o.a. Funke, El Gato, etc. maar ook van de Nederlandse importeurs die daar hun artikelen op de markt (blijven) zetten en gewoon in de oude kwaliteit omdat 1.3G en 1.4G met kooi daar geen probleem zijn. Daarnaast zijn er dan ook meer straatfilmpjes van de nieuwkomers in Duitsland zoals HBL.

Ik heb precies hetzelfde. Ga om dezelfde reden ook voor het eerst naar DE, naast dat je dit jaar voor knalcakes en rauwe fluiters ook daar moet zijn. Heb daarnaast al behoorlijk wat in bestelling staan bij verschillende NL zaken, maar toch ook om real life de Duitse merken eens te testen (voor evt volgend jaar)
Dus ook voor het eerst stressmomentje om de grens over te rijden met iets meer dan toegestaan, dat is wel een dingetje.

Back
Bovenaan