Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha en wat gaat het worden, wil zelf ook nog 3 30mm bakken toevoegenIk wil ook nog wel wat bestellen. Niet omdat het nodig is ofzo, puur om het bestellen. Mooie verslaving is het.
Echt geen idee, als het maar een lontje heeft. Ben op het punt gekomen dat ik zelfs 15 euro voor een 96sh pearl potje uit zou geve .Haha en wat gaat het worden, wil zelf ook nog 3 30mm bakken toevoegen
Haha en straks paar biertjes erin en komen de grotere bedragenEcht geen idee, als het maar een lontje heeft. Ben op het punt gekomen dat ik zelfs 15 euro voor een 96sh pearl potje uit zou geve .
Heel herkenbaar dit! In het begin van het jaar superkritisch en nu alleen met BESTELLEN!! Maakt niet uit wat, als er maar een lont aan zit idd..Echt geen idee, als het maar een lontje heeft. Ben op het punt gekomen dat ik zelfs 15 euro voor een 96sh pearl potje uit zou geve .
Maakte voorheen alles op. Maar sinds COVID en 1 jaar verbod, hamster ik meer.Zo dan, wie het breed heeft, laat het breed hangen![]()
Tja er wordt niet voor niets gewaarschuwd/geadviseerd om een noodrantsoen aan te leggenMaakte voorheen alles op. Maar sinds COVID en 1 jaar verbod, hamster ik meer.
Heb ook geen moeite meer om spullen te laten staan zoals bijvoorbeeld waaiers op goudbakken met harde wind.
Ik sorteer (niet alleen mentaal) stiekem alvast voor op een totaalverbod denk ik![]()
Ik moet hier op terugkomen, bij de Vesta vuurwerk demo viel mij de 108 shots waaier Clock wise van Katan erg op. Onderweg naar huis bleef die cake wel door mijn hoofd spoken. Heerlijke salvos van 9 shots en loeiharde burst en daardoor grote spreiding. Peonies in diverse kleuren, 2 soorten crackling en beetje goud. Gewoon een rammer. Echter was het Budget al besteed en was hij niet in mijn vaste winkel te koop.Nog steeds geen fomo, wel nog een bestelling eruit gedaan waardoor het budget weer veel te ver overschreden is…Salaris is weer binnen dus in losse verkoop nog wat spul meepakken straks.
Bedoel je dat je dit er gewoon zomaar even voor de lol erbij hebt genomen??Ik heb - ondanks de bizarre voorraad - er toch voor gekozen om nog even EXTRA 100s 30mm en typische gekooide producten in te kopen:
2x 4 Seasons
2x Immortal Gold
2x Sky Symphony
2x Transbomber
2x Insane Crown Bomber
1x Caïro (karton)
Helaas was de Sylvester Mainframe / Beyond Redemption al te weinig voorradig. Anders had ik die ook graag extra toegevoegd. Of een Hardcore Helium.
Deze gaan de privé bunker in tot volgend jaar.