Grizmo Raizor
VWC lid
Ik maak mij zelf de hele dag gek en heb ontzettend veel last van die FOMO gevoel, juist nu is dat ook nog eens extra sterk aanwezig omdat ik potverdorie het budget niet heb om al dat moois wat ik zie langskomen te kunnen kopen. Zo is mijn wenslijst enorm groot en mijn collectie enorm klein, terwijl het eigenlijk altijd andersom was. Zo ben ik ook nog eens bang dat al dat moois volgend jaar onbereikbaar zal zijn, en dan dat versterkt mijn FOMO nog eens, het liefst zou ik dan geld willen lenen om het dan toch maar te kunnen kopen, maar dat is dweilen met de kraan open en daarnaast heb ik familie etc. die mij voor dit niets willen lenen, want ze vinden het allemaal zonde van het geld. Maar mocht ik toch over geld beschikken en mijn collectie zou voor twee jaren voldoende zijn geweest, dan blijf ik toch ook nog altijd die FOMO gevoel houden, vooral als ik een foto van iemand zie van een mooie doos, dat ik dan die ook nog wil hebben, dan zou ik nog jaloers zijn op iemand die maar 1 doos heeft, terwijl ik dan over 50 dozen zou beschikken. Haha.. dit is ook echt gewoon een ziekte, het gevoel te hebben dat je iets mist en het dan toch ook nog erbij wilt hebben. Misschien is het voor nu maar goed dat ik het met een heel laag budget moet doen, daardoor waardeer je wel wat je hebt, juist omdat het weinig is, maar de FOMO blijft toch, altijd!