Hoe is het met jouw FOMO?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak mij zelf de hele dag gek en heb ontzettend veel last van die FOMO gevoel, juist nu is dat ook nog eens extra sterk aanwezig omdat ik potverdorie het budget niet heb om al dat moois wat ik zie langskomen te kunnen kopen. Zo is mijn wenslijst enorm groot en mijn collectie enorm klein, terwijl het eigenlijk altijd andersom was. Zo ben ik ook nog eens bang dat al dat moois volgend jaar onbereikbaar zal zijn, en dan dat versterkt mijn FOMO nog eens, het liefst zou ik dan geld willen lenen om het dan toch maar te kunnen kopen, maar dat is dweilen met de kraan open en daarnaast heb ik familie etc. die mij voor dit niets willen lenen, want ze vinden het allemaal zonde van het geld. Maar mocht ik toch over geld beschikken en mijn collectie zou voor twee jaren voldoende zijn geweest, dan blijf ik toch ook nog altijd die FOMO gevoel houden, vooral als ik een foto van iemand zie van een mooie doos, dat ik dan die ook nog wil hebben, dan zou ik nog jaloers zijn op iemand die maar 1 doos heeft, terwijl ik dan over 50 dozen zou beschikken. Haha.. dit is ook echt gewoon een ziekte, het gevoel te hebben dat je iets mist en het dan toch ook nog erbij wilt hebben. Misschien is het voor nu maar goed dat ik het met een heel laag budget moet doen, daardoor waardeer je wel wat je hebt, juist omdat het weinig is, maar de FOMO blijft toch, altijd!

Wel een herkenbaar iets, al is het gelukkig niet altijd aanwezig. Heb het vooral bij uitloopproducten. Zo staat de Colorful City en de 1.2” Total Event Box hier dit jaar nog in de straat.

FOMO voor de Coconut Bounty, niet meegepakt bij Valk omdat ik niet wou gokken met de omlabeling. Ik heb eigenlijk genoeg besteld, maar deze blijft door mijn hoofd spoken.

Hier de Triple X nog nooit gehad. Twijfel heel erg om deze er nog bij te nemen voor €240,- gezien dit waarschijnlijk het laatste jaar is. Iemand die me uit ervaring kan overtuigen deze te nemen of te laten staan? :rolleyes:
Voor dat bedrag zeker niet halen. Beast of burden is vele malen beter.

Alles boven de 150 sowieso laten staan. Is het niet waard mijn inzien.

Geen last van Fomo. Te vaak te hoge verwachtingen en daardoor te vaak achteraf een minder gevoel.

Gewoon een paar potjes besteld die zich bewezen hebben voor mij en paar nieuwe die er leuk uitzien voor een schappelijk prijsje. That's it.

Weet je hoeveel ik NIET heb 😂
Om te beginnen budget.
Kan me geeneens FOMO veroorloven en heb er tevens geen last van.
Ken het gevoel wel maar geef er eigenlijk nooit aan toe

Ik was eerlijk gezegd al rond aug-sep al klaar met bestellen. Inmiddels al een hele grote collectie voor mijn gevoel.(2k+) maaaaaaarrrrrr.. ik zit al een week lang ik moet nog 1 knaller, ik moet nog 1 knaller. Denk dat ik vandaag de break out maar meepak en dan ben ik wel echt klaar!!!!!

Ps: mn kop zegt bestel nou die lion dr ook bij pannekoek.🤷‍♂️

Ik was eerlijk gezegd al rond aug-sep al klaar met bestellen. Inmiddels al een hele grote collectie voor mijn gevoel.(2k+) maaaaaaarrrrrr.. ik zit al een week lang ik moet nog 1 knaller, ik moet nog 1 knaller. Denk dat ik vandaag de break out maar meepak en dan ben ik wel echt klaar!!!!!

Ik kan helpen, hebbie die nog niet????
😂

Ik heb geen last van FOMO, maar merk wel dat - ondanks dat er nog geen officieel kooien verbod is - ik alvast aan het bunkeren ben geslagen.

En in die zin heb ik alvast 2025 FOMO.
Dat terwijl m’n privé bunker al genoeg bevat om 2 jaar door te kunnen.

Wat er mist: Lion, nog nooit gehad.
En dit jaar geen nieuwe fluitbakken. Helaas te laat om een kartonnetje ROTP in te slaan.

Ahjoh beide doen. 300 extra. Yolo.

Eigenlijk heb ik altijd dikke fomo bij vuurwerk. Het liefst heb ik alles dat zich heeft bewezen of riekt naar mooi te zijn. Maar ja, het is een absurd dure hobby voor een extreem korte tijdsduur (waar wel erg veel genot in gecomprimeerd zit!) dus het kan niet, en als het wel kan vind ik dat het niet moet. Westerse luxe mag ook z'n beteugelingen kennen. Dus hoe ouder ik word hoe beter ik mijn fomo kan onderdrukken, of bijsturen. En soms sta ik het mezelf toe en buig danwel barst ik (milf bv...), hoort ook een beetje bij de traditie :D

Niets is genoeg, voor degenen die genoeg te weinig vindt.

Dat probeer ik mezelf voor te houden, makkelijker gezegd dan gedaan.

Fear Of Missing Out
Aha,dat is dus de uitspraak :thumbup:

Mooi,nou dan kunnen we daar ook gelijk antwoord opgeven,nu ik weet wat het betekend,het antwoord is NEE

Simpelweg omdat dat vroeger ,gedwongen ,al het geval was vanwege m'n prive situatie als klein kind/opgroeiende tiener.
Als je samen woont met je moeder omdat het huwelijk is ontploft (bijna letterlijk,vanwege losse handjes van de andere kant van het huwelijk) en ze moet kiezen tussen een pak melk en een pak suiker omdat ze weinig verdient met werken,dan zie je genoeg trends voorbij schuiven waar je nooit aan deel kan nemen.(aussies,brommers,dure kleding,nieuwe fiets, etc etc)
Dingen die een ander kind kreeg alsof t niks was om er maar bij te horen,die ruimte was r niet.
Ik was en ben blij met wat wel mogelijk was en is.
En gelukkig is er door de jaren heen steeds meer mogelijk geworden.
Dus nee,ik ben blij met wat ik dit jaar heb kunnen verzamelen,omdat de ruimte er wel was/is.
Ik voel me een gelukkig mens,en zolang ik geen kluis met geld tegenkom op straat/of de staatsloterij zou winnen,dan doe ik het met de ruimte die er op dat moment is zonder mezelf in de problemen te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan