Hoe is het met jouw FOMO?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben nog een paar weken om te bestellen. De meesten zijn waarschijnlijk aardig klaar met bestellen, maar dan komt de FOMO om de hoek kijken.

Heb jij last van FOMO? Zijn er producten die er toch nog bij moeten? Kan jij je inhouden of bestel je ze toch nog erbij? Neem je toch nog wat mee tijdens de verkoopdagen door de FOMO?

Laat het hier weten.

Ik heb FOMO naar een goeie fluit cake/box. Nou wil ik toch nog wel graag de Return of the Phoenix bestellen, maar nu zijn de prijzen toch al aan de hoge kant en ben ik dus gewoon veel te laat.

Gezien de drukte in de topics moet ik misschien de coconut bounty en de cairo nog bij bestellen.......

Nee zonder gekheid ik heb daar gelukkig geen last van. Beide producten al lang en breed besteld

Poeeehhh jazeker!! Een lijstje wat te lang is om op te noemen...maar bovenaan staat toch wel de Lion en met potlood de Tyrant....en één vd twee moet en zal er nog komen...

Zeg het net tegen een collega.
Begin het gevoel te krijgen ik te weinig heb, maar dan open ik mijn excel en dan denk ik, valt wel mee...
Maar toch elke keer weer de Lion van China Red in mijn winkelmandje leggen, wel / niet / wel / niet...
Pff...pittige tijden :d

Zeg het net tegen een collega.
Begin het gevoel te krijgen ik te weinig heb, maar dan open ik mijn excel en dan denk ik, valt wel mee...
Maar toch elke keer weer de Lion van China Red in mijn winkelmandje leggen, wel / niet / wel / niet...
Pff...pittige tijden :d
Haha dit komt mij heel bekend voor. De Lion heeft hier de afgelopen dagen ook alweer vaak het winkelmandje gezien.

Na de demo afgelopen week sloeg de FOMO toe.. Waarom heb je de Coconut Bounty Sample nog niet besteld!
Gelukkig nog ergens kunnen regelen :-) Nu is het wel echt klaar...

Ik mis de gbv melkbus, de Sutorobo Taki, de Golden tree fountain, de -nergens te vinden restbatch- brokat meister EN alle schatjes van funke & zink/bugano van over de grens....

En toch mis ik ze niet hard genoeg om er meer moeite voor te doen of meer voor te betalen...

Heb vooral FOMO voor inderdaad bepaalde producten. Denk aan de Lion, Sylvester Mainframe, maar ook aan kleinere producten zoals een goeie fluit/huil bak. Die fluit/huil bak gaat er denk ik nog wel komen, maar ben afhankelijk van vrienden of zij tijd hebben om iets op te halen.

FOMO heb ik doorgaans niet zo veel last van maar ik heb het nu wel een beetje vanwege het op handen zijnde verbod op het gebruik van kooien. Er zijn dit jaar behoorlijk wat hele mooie nieuwe producten op de markt gekomen waarbij voornamelijk Hello Fireworks en Elite Mark mij aantrekken en dat in de wetenschap dat van beiden bijna alle producten in kooi zitten en dus mogelijk enkel dit jaar te koop zijn.

Gelukkig heb ik ook wel wat YOLO spirit waardoor ik ondanks dat ik al meerdere keren een laatste bestelling gedaan heb (ander topic) toch wat van die mooie nieuwe producten gekocht heb waaronder ook de inmiddels veelbesproken Coconut Bounty en Philadelphia Spitters maar ook een wat minder veel besproken Heaven Inside bijvoorbeeld.

Ik heb FOMO naar een goeie fluit cake/box. Nou wil ik toch nog wel graag de Return of the Phoenix bestellen, maar nu zijn de prijzen toch al aan de hoge kant en ben ik dus gewoon veel te laat.
Klinkt heel herkenbaar! haha.. ik ben er achtergekomen dat goede fluitbakken schaars zijn dit jaar.
Ik ben uitgekomen op de “La Bomba” van St8ment (GBV) voor het 18:00 uur project.
Ook veel te veel betaald, maar goed..

Hier de Triple X nog nooit gehad. Twijfel heel erg om deze er nog bij te nemen voor €240,- gezien dit waarschijnlijk het laatste jaar is. Iemand die me uit ervaring kan overtuigen deze te nemen of te laten staan? :rolleyes:

Hier de Triple X nog nooit gehad. Twijfel heel erg om deze er nog bij te nemen voor €240,- gezien dit waarschijnlijk het laatste jaar is. Iemand die me uit ervaring kan overtuigen deze te nemen of te laten staan? :rolleyes:
Ik heb hem 2 jaar geleden gehad en vond hem goed maar niet bijzonder. Denk dat er op dit moment voor dat geld gevarieerdere boxen zijn

Ik heb FOMO voor nog één goede compound erbij zodat ik er 10 heb. Maar het budget is er eigenlijk wel doorheen en ik weiger voor deze prijzen nog een compound te halen. Ik vind het vooral jammer dat ik de color hypnose niet heb. Verder erg tevreden met mijn lijstje.

Ik heb zeker FOMO nu met het hele kooi gedoe. Had graag nog wat 30mm klassiekers en het een en ander van Hello fireworks in de straat gehad. Anderzijds ben ik ook weer zo impulsief mijn laatste beetje budget aan een kooiloze Royal match uit te geven 🤡

Naaaahhhh het kriebelt wel een beetje moet ik zeggen maar eigenlijk ben ik rond. Zoek nog wel -misschien- een doosje erbij maar als het zo blijft hele dikke prima. Blij met wat ik heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan