Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik de lijsten in het lijstjestopic soms zie vraag ik mij af hoe die lijsten de laatste dagen worden opgehaald in combinatie met de 25kg regel. Of knijpen de freakvuurwerkverkoopzaken de laatste dagen een oogje dicht?
Overigens krijg ik er steeds meer zin in om de rit der ritten weer te maken. Lekker toeren en wat mijmeren over wat komen gaat en hoe geweldig dat wel niet gaat zijn.
Als ik de lijsten zie van sommige vraag ik me af hoe ze het mee nemen, huren ze een verhuis-bus oid? Niemand ooit ruimte gebrek ervaren? van kut...dit past even niet meer?
Sommige die gaan tussendoor na huis en pakken meerdere shops.
Andere komen met meerdere autos aanzat mogelijkheden haha!
begrijp ik, gaat me meer om de mensen die die mogelijkheden niet hebben
met de tijdvakken en afstanden is het niet altijd mogelijk even thuis te droppen, en mischien dacht je past wel...maar dan toch (net)niet.
Hahaha goud, nog mensen die rare gezichten trokken of er wat van zeiden?
Ja aardig wat verbaasde blikken, toch geen conducteur of handhaving die even een praatje kwam maken. En gelukkig was het rustig en kon ik zo de trein, bus en metro in.
Heb vorig jaar precies hetzelfde gedaan van Holten bij Stefan naar Rotterdam. Niemand die er wat over zei of iets!![]()
Ja had het wel wat 'strenger' verwacht in het OV. Van Rotterdam naar Holten... dat is ook best een eind met het OV. Mooi dagje uit zo. Voor herhaling vatbaar of?