Hobbits ( Vulcano group )

Assortiment van 4 vreemde wezens, afwisselend groene en rode kleuren met crackling effect.

€ 2,25
Brandtijd: 3-4 sec.
Hoogte: 1,5 m.
Eenheid: 4 stuks

111-hobbits-los.jpg

Erg leuke fonteintjes, afkomstig uit de Lesli schuur. De Hobbits zijn vergelijkbaar met de happiness fonteinen. Geven een redelijke crackling mine op het einde. Echte aanraders, altijd leuk om een pakketje of 2 erbij te hebben.

Aantal jaren geleden ook erbij gehad. Verwachte er niet veel van maar kwam toch verassend veel uit. met de nadruk op verassend.. Brandtijd van 3/4 sec? dat zal dan wel inclusief lontje zijn :)

Ik had dit jaar een pakje gwn om te kijken wat ze doen ik vond ze erg mooi voor die prijs volgend jaar zeker 2 pakjes:p

zijn deze beter als de happiness fonteintjes want ze zijn 2 keer zo duur of is het gewoon een te duur product

Nee, zijn absoluut beter dan de happines! Happines is van slechte kwaliteit, en deze hobbits hebben een lekkere harde fluit, met een mooie mine met groen en rode zogeheette 'parels', en crackling erbij.

Zeker aan te raden, en laat de happiness liggen! ( ook al zijn de happiness goedkoper )

Nee, zijn absoluut beter dan de happines! Happines is van slechte kwaliteit, en deze hobbits hebben een lekkere harde fluit, met een mooie mine met groen en rode zogeheette 'parels', en crackling erbij.

Zeker aan te raden, en laat de happiness liggen! ( ook al zijn de happiness goedkoper )

Dus als ik alles goed lees zijn deze hobbits van dezelfde kwaliteit als de hapiness tig jaar geleden was ?
Als dat inderdaad zo is zijn ze zeker de moeite waard om ze aan te schaffen, dus wie van de oude garde kan dit bevestigen ?

Okee, een reactie van de oude garde :D

Ik heb ze getest en ik was zeker niet ontevreden. Om misverstanden uit de weg te ruimen; deze fonteintjes zijn gebouwd volgens het Happiness recept en presteren zoals een moderne Happiness zou moeten doen. Je kunt ze niet vergelijken met de klassieke Happinesspotjes (jaren 80), want daarvan was de effectduur langer, intenser en sloot deze nog af met een stevige knalsalvo uit een mine (geen crackling, maar echt knallen dus).

Heb nog wel een filmpje liggen waarbij ik een Hobbit afsteek in de achtertuin (voor het kindershowtje). Sorry dat ik net bij het mine-effect door het beeld loop, maar zo krijgen jullie in elk geval een beetje een idee van het effect. Ik vind ze overigens relatief wel wat duur. Als je bedenkt dat De "gewone" Happiness-potjes voor minder dan de helft van de prijs over de toonbank gaan. Maar voor dat extra geld krijg je dus wel een tikje meer kwaliteit. Ik zeg; leuk voor erbij :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Groet,
Cameo

fluit en mine zijn wel beter, maar de ouwe had er zelfs nog een fontein vooraan en meer kleur in de mine. Wel leuk ding dit, beter dan de andere Happiness-troep, maar of ik het geld er voor overheb...

Ik heb er gewoon geld voor over, 2,25 ofso voor 4 stuks. Is leuk voor in de vooravond, en kan je vertellen dat de fluit gewoon echt goed en hard is, en de crackling mine ook.

Ik zou er overigens niet meer kopen, dan ben je al gauw veel geld kwijt aan dit soort dingetjes. 1 pakje is voldoende toch?

Zo die zijn duidelijk veel en veel beter als de happines van nu. Dus maar een paar pakken weer inslaan en doorlonten met quickmatch:)

ik wouw deze ook vorig jaar maar ze hadden hem niet meer waar ik het haalde, echt jammer want vind deze toch wel lachen zo voor in de vooravond!

Inderdaad erg leuk voor in de vooravond! Heb ze elk jaar wel een pakje of 2, en me broertje ook nog. Steekt wel lekker af achter elkaar, en verveelt niet omdat je een best heftig effect krijgt voor zo'n klein dingetje:)

Back
Bovenaan