Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
eeh weten jullie welke vuurwerk winkel in NL nog shockwaves verkopen!
Heb deze rol vorig jaar 3x gekocht, was toen een aanbieding bij Vuurwerkland Lelystad. De rol is 14 meter lang en knalt met een goed tempo, volume is wel iets harder als de 90s matjes e.d., maar niet denderend.
Ik had er eentje meegegeven aan mijn ouders (die vierden het ergens anders), die hebben hem volledig afgerold, was toch wel even een paar minuten knallen hehe, zij vonden hem erg goed en leuk. Zelf was ik wat lui, niet afgerold, filmpje komt nog online haha, maar dat vlamde aardig door zeg maar.
Gewoon een leuke tussenstap qua prijs en kwaliteit tussen de normale matjes en de Chinese rollen die je in Nederland kunt kopen.
Heb deze rol vorig jaar 3x gekocht, was toen een aanbieding bij Vuurwerkland Lelystad. De rol is 14 meter lang en knalt met een goed tempo, volume is wel iets harder als de 90s matjes e.d., maar niet denderend.
Ik had er eentje meegegeven aan mijn ouders (die vierden het ergens anders), die hebben hem volledig afgerold, was toch wel even een paar minuten knallen hehe, zij vonden hem erg goed en leuk. Zelf was ik wat lui, niet afgerold, filmpje komt nog online haha, maar dat vlamde aardig door zeg maar.
Gewoon een leuke tussenstap qua prijs en kwaliteit tussen de normale matjes en de Chinese rollen die je in Nederland kunt kopen.
Ah, goed om te horen. Maar hoe zit het met het rode tapijt? Wil dat nog een beetje lukken bij deze mat?
Mijn dealer gaat hem ook verkopen, lijkt me toch wel leuk zo'n mat voor 10:00 's ochtends. Helemaal als de rest van de dag de straat er rood uitziet
volgens mij is het gewoon een normale mat/rol zoals die van 4 jaar geleden van 10.000 klappers tegenwoordig zijn de chinese rollen er gekomen en zie je dit soort matten niet meer zo vaak. Het is denk ik gewoon een mat met geen super harde knallers zoals de welbekende illegale hindoe rollen van 3.000 en 4.000 stuks. Denk gewoon soort knallertjes als die van en 100 shots matje of knock out crackers.
Aan denken hebben we weinig.
Feit is dat deze rotjes zéker dikker zijn dan de 90schots matjes e.d. en dat ie ook zeker wel iets beter knalt.
Iemand een idee hoe groot de doorsnee is?
je moet wel de 5000 serie hebben met dubbel gestikte lont en niet de 3000....
je moet wel de 5000 serie hebben met dubbel gestikte lont en niet de 3000....