Hindoe rol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had er zelf ook 1 en verwachte er niet veel van,Daarom opgerolt afgestoken:D
De rol viel voor Nederlandse begrippen zeker niet tegen,Enige wat ik jammer vond is dat de rol totaal niet snippert.
Ik had namelijk de straat vol met lege hulsjes liggen....Meer mensen die dit hadden?

Ik heb een paar filmpjes hiervan bekeken en voor Nederlandse begrippen zeg ik: Wow dit had ik niet verwacht.
Lekker snel tempo er in en de knallen zijn, denk ik persoonlijk door de tempo zelf, goed te noemen.

Jammer dat er geen dealer te vinden is in mijn omgeving die de collectie van Brave & Wichers verkoopt, anders had ik zeker eentje gekocht.

Hmmm, beetje gemengde berichten die ik hier lees. De 1 zegt dat ze niet goed zijn, en de andere weer wel. En over het tempo zie ik ook berichten dat het niks is, maar op de filmpjes zie ik een hard tempo, en zeker voor NL matten.

Ben eigenlijk wel van plan zo'n mat te halen, en dan 3/4 normaal af te steken en het laatste deel opgerold.

Als je dit jaar niet aan een goede ratelband kan komen is de hindoerol een redelijk alternatief.
Ik had er verleden jaar 2 en ze zijn me goed bevallen.
In ieder geval beter dan de andere ratelbanden die er rond Oud en nieuw legaal te koop zijn.:)

Weet iemand trouwens of Vuurwerkland de Hindoerol dit jaar nog aan de man gaat brengen??
d.i.v.m. Overname door Wolff.:)

Weet iemand trouwens of Vuurwerkland de Hindoerol dit jaar nog aan de man gaat brengen??
d.i.v.m. Overname door Wolff.:)

Hij staat in ieder geval in de nieuwe catalogus van Wolff. Ik neem dus aan, dat ze hem dit jaar weer gewoon in de markt zetten.

Bob1

Vond dit filmpje op YouTube, ik durft het bijna niet te geloven maar is dit echt de legale hindoe?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:shocked:

Dit filmpje staat al in de dit topic. Maar hij is echt heel snel merk ik.

Sorry zag het niet omdat alleen de link was gepost, maar bedankt voor het melden en sorry voor de dubbel post.

Het is inderdaad een erg snel matje, hier pak ik er ook eentje van, of misschien wel meer. :)

De kartoninhoud van deze matten is 5/1 dus vijf stuks in een karton :) Brutogewicht per karton 22 kg.
Volgens de catalogus zou deze 50 seconden moeten duren...

Nou de filmpjes liegen er anders niet om:) Maarja bij Lesli staat ook in de folder dat de ratelband 10.000 shots 22 min. duurt. Allemaal verkoop praatjes:p

Vuurwerkland Maarssen heeft hem dit jaar ook maar: Wel een tikkeltje duurder.
Vorig jaar €30,00 en nu €37,95:bonk::bonk:
Hoe komt dat toch?:shocked:

Vuurwerkland Maarssen heeft hem dit jaar ook maar: Wel een tikkeltje duurder.
Vorig jaar €30,00 en nu €37,95:bonk::bonk:
Hoe komt dat toch?:shocked:

Keek vanochtend op de website van Vuurwerkland/Maarssen en de prijs is wederom €30,00 net zolas vorig jaar dus.:)
Een paar dagen geleden nog €37,95.
Waarschijnlijk was de site nog niet helemaal Geupdated.
Dus neem mijn woorden van hierboven terug.:D

Hoe presteerd deze rol tegenover de chooet hindoerol?

Aangezien ze in de prijsklasse hetzelfde zijn, en kwa tempo ze beide goed zijn. En de chooet rol bevat een eindbom, wat deze niet heeft.

Nou...ik was zeer tevreden over deze rol...

Er zijn natuurlijk altijd mensen die het tegen vinden vallen en daarom maar de proef op de som genomen en hem zelf getest...Ik was zeker niet ontevreden...

Ik vond het aardig goed snipperen, stukjes beton vlogen om onze oren en de straat is nu nog mooi rood...ik haal hem zeker volgend jaar weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan