Hilversum 5 mei 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Hilversum
Datum: 5 mei 2016
Tijdstip: Tussen 22:30 en 23:00
Schietbedrijf: Onbekend
Wat: Onbekend
Bijzonderheden: Bevrijdingsvuurwerk

Alweer heel wat jaren geleden dat ik deze show heb mee gepakt.
Ook dit jaar zal ik er helaas weer niet bij zijn ivm werk.
Voor iedereen die gaat, heel erg veel plezier.

Vroeger was het tot 3 inch geloof ik en de laatste jaren 2,5 inch.
Bombers schiet de show volgens mij ook niet meer maar Xena. :)

Vuurwerk op het Laapersveld in Hilversum ter ere van bevrijdingsdag 2016. Geschoten door Xena Vuurwerk. Vermakelijke show met mooie thema's zoals de crosettes! Ook de salute blokken waren top. Mooie singleshots gezien!

Heb mij ook prima vermaakt, show was goed in elkaar gestoken en het voelde alsof er constant genoeg te zien was. Meerdere keren even het gas erop en een flink gevulde lucht, mooi tempo, blij dat ik er was.

Had de camera eens mee om even wat opname met 4k-modus te testen. Zonder statief, zal vast wat schelen, maar heb wat mooie beelden kunnen maken. Heb ook eens meerdere keren ingezoomd, doe je normaal niet bij een show, maar levert best leuke beelden op. Hieronder voor de liefhebber de beelden, diverse fragmenten, dus niet de gehele show. :wink:

Heb mij ook prima vermaakt, show was goed in elkaar gestoken en het voelde alsof er constant genoeg te zien was. Meerdere keren even het gas erop en een flink gevulde lucht, mooi tempo, blij dat ik er was.

Had de camera eens mee om even wat opname met 4k-modus te testen. Zonder statief, zal vast wat schelen, maar heb wat mooie beelden kunnen maken. Heb ook eens meerdere keren ingezoomd, doe je normaal niet bij een show, maar levert best leuke beelden op. Hieronder voor de liefhebber de beelden, diverse fragmenten, dus niet de gehele show. :wink:

Zag hem.op YouTube voorbij komen, welke camera is dit?

Schitterende beelden mee gemaakt zeg! Haarscherp! Nog speciale accessoires op uitgerust?

Dank je. Gebruik enkel een groothoeklens, maar dat maakt het juist minder scherp (aan de randen).
Verder niets, interne audio, in dit geval zonder statief, wel handmatig scherpgesteld uiteraard.

Rond 4:30 zie je dat ik de diafragma van +6 naar -3 zet, beelden worden een stuk scherper, rood wordt flink helder en ti-salute is echt goed te zien. Toch ben ik niet van dat hele donkere filmen, dat is persoonlijk natuurlijk, maar heb hem toch weer open gezet. Moet daar nog e.e.a. mee testen, bij de crossettes had ik hem wel donkerder moeten hebben i.v.m. de felle kleuren.

Back
Bovenaan