Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben trouwens benieuwd hoe dit vergunningstechnisch heeft gezeten.....de show is volgens mij ook door die winkel geschoten? Die hebben geen vergunning daarvoor oid....hmmm...
Hmm, ik zeg dat we dit eens moeten gaan uitpluizen! Misschien kunnen we die vervelende vent een beetje gaan terugpesten.
Show is geschoten door Dutch Dragon Fireworks. Teminste daar werkt de certificaathouder als ik me niet vergis.
Heb de show gezien en het is helaas totaal niet te vergelijken met London of Syndey, mag in mijn ogen nog niet eens in de shaduw staan.
London heeft +- een budget van 2 Miljoen. Hier zitten ook de beveiligingskosten, personeelskosten enz enz bij.
Blijft natuurlijk een feit dat het in Hilversum veel beter kan dat als dat het nu is. Ook met het budget wat er nu ligt.
Als er 10.000 euro voor deze show alleen is betaald dan snap ik niet waar al dat geld naar toe is gegaan. Mocht het zo zijn dat het budget voor alles bedoeld was zoals beveiliging, licht en geluid, afzetting en dergelijke dan verklaart dat een hoop.
Wordt al aan gewerkt![]()
Geweldige film Patrick. Ik heb mij kapot gelachen. Ik ben best wel benieuwd wie deze film in elkaar geflanst heeft.
Deze vuurwerkshow wordt gehouden in het centrum van Hilversum waar een vuurwerkvrije zone geldt.
Burgemeester Broertjes heeft er zijn zinnen op gezet om de vuurwerkvrije zones in de toekomst uit te gaan breiden.
Deze vuurwerkshow wordt nota bene gesponsord door een plaatselijke vuurwerkwinkel!! (niet Witbaard)
Dus deze vuurwerkwinkel sponsort feitelijk zijn mogelijke toekomstige faillissement als Broertjes zijn
zin gaat krijgen. Raar verhaal!!
Deze show heeft de gemeente inderdaad bijna 10.000 euro gekost.. lekker van ons belastinggeld.