Wil je ontkennen dat jouw visie botst met die van anderen? Nee toch? Maar dat is toch ook helemaal niet erg? Ik zie liever iemand die standvastig zijn mening uitdraagt, ook al is die anders dan anderen, dan mensen die elkaar alleen maar naar de mond praten, omdat dit sociaal wenselijk is.
Ik vind jouw mening ruim voldoende genuanceerd onderbouwd en ik vind sommige reacties aan jouw adres dan ook ongepast.
Voor de rest vind ik het juist goed dat je lekker scherp bent. Fijn om te lezen zelfs!
Hopelijk heb ik mijn post nu enigszins genuanceerd, ik zou het jammer vinden als je mijn bijdrage verkeerd zou hebben geïnterpreteerd.
Ontopic:
De show is vol gas. Voor een verandering is dat wel eens lekker, ik heb in het verleden genoeg bommetje-bommetje shows gezien die gewoon begonnen te vervelen. Maar ik ben eveneens blij dat ik geld heb uitgespaard door niet te gaan, de beelden volstaan prima voor mij.
Het fijt dat er volgens eerdere waarschuwing on topic gebleven moet worden verbied mij hier om op dit forum er verder op in te gaan.
Want anders wordt het weg gehaald.
Ook dat vind ik jammer, ik zal daarom toch in het kort ingaan op jou laatste bericht.
Ik snap jou volkomen. dat ten eerste.
En ja ik heb een eigen mening zonder daar mensen zeer mee te doen.
Maar als ik alle reacties terug lees wordt mij zo ontiegelijk veel verweten dat ik het de moeite niet meer waard vind hier tegen in te gaan.
Waar is een forum dan nog voor als het toch weg gehaald wordt. (althans de waarschuwing dan)
Waar ik gewoon de meeste moeite mee heb is dat ik probeer een show te ontleden en daar mijn (soms) te scherpe kritiek op geef, en vervolgens persoonlijk aangevallen wordt.
Dat is mijn inzien niet correct.
Op FPM gaat het verhaal veel verder door.
Daarom was ik ook hier gestopt met schrijven.
Ik zou zeggen lees dat ook nog maar even als je daar behoefte aan heb.
En ja, ik blijf bij mijn standpunt omdat dit MIJN mening is.
En daar zal ik niet vanaf wijken.
En mijn mening is NIET om iemand (bedrijf) onderuit te halen, maar gewoon omdat ik mee wil denken, andere visies wil delen en op zoek ben naar openingen die het vuurwerk (dit ivm de scherpe regelgeving voor bedrijven) in een nog hoger vaandel zou willen tillen en met daarbij de creativiteit graag zou willen delen zodat je een show met veel consumentenvuurwerk ook nog mooier kan maken dan dat deze al was.
Daarom heb ik nogmaals moeite met de persoonlijk aangevallen tekst.
En dat terwijl ik meerdere keren heb aangeboden om mee te helpen, mee te denken enz enz.
En ik ben niet de enige!
Stef