Hilversum: 05-05-2012

Wou niet reageren, maar doe het toch.
Het is niet mijn ding zoals de show is geschoten. Bombers kiest voor deze stijl en dat is hun keuze. Zo heeft ieder bedrijf zijn eigen manier van schieten.

De één zal bedrijf Pietje goed vinden en vind bedrijf Klaas 3x niks...So be it.
Het zou zo saai worden als iedereen hetzelfde gaat schieten.

Wel een kleine kanttekening aan het Adres van Evelien.
Ik snap heel dat bericht niet aan het adres van Stef?!
Ik lees er weinig negatiefs in en zie er zelfs opbouwende kritiek in staan, maar het zal wel aan mij liggen.

Wou niet reageren, maar doe het toch.
Het is niet mijn ding zoals de show is geschoten. Bombers kiest voor deze stijl en dat is hun keuze. Zo heeft ieder bedrijf zijn eigen manier van schieten.

De één zal bedrijf Pietje goed vinden en vind bedrijf Klaas 3x niks...So be it.
Het zou zo saai worden als iedereen hetzelfde gaat schieten.

Wel een kleine kanttekening aan het Adres van Evelien.
Ik snap heel dat bericht niet aan het adres van Stef?!
Ik lees er weinig negatiefs in en zie er zelfs opbouwende kritiek in staan, maar het zal wel aan mij liggen.

Helemaal mee eens Donald.

Wat betreft het wijzen naar Stef, dat had ik anders opgelost.
Nodig hem dan uit voor een bakkie koffie en praat het zo uit.
Komen we toch verder mee, dan een menings verschil uitvechten achter een computer.

Evelien heeft mij nog een mail gestuurd om uit haar naam iets op het forum te posten. Ze wilde dit kwijt om iedereen aan te spreken via deze weg zoals zij ook worden aangesproken via fora. Bij deze dus;

ik vind het jammer dat dit gebeurt .
sterker ik schrok van de inhoud .
na ff een poosje door dit topic te hebben gesnuffeld viel het verhaal wel op zij plek .
want er staat idd zeer ongezouten kritiek in .
kijk dat we producten bekritiseren is niks mis mee .
maar je kunt zeker ook door draven .
soms is goed om de knop om te zetten en gewoon te genieten van wat je ziet .
want als naar alle fouten blijft kijken is het voor je zelf ook niet leuk meer om naar een show te gaan .

Begrijp eens dat wij in verhouding in procenten niks zijn vergeleken met de mensen hebben gekeken en die het wel goed vonden.
Het kan niet zo zijn dat forum members gaan bepalen hoe een show moet zijn maar dat begint in dit verhaal wel er op te lijken.
Nancy heeft gewoon goed haar best gedaan en zich verbetert tegenover vorig jaar.

Dat wil nog niet zeggen dat het mijn soort show was maar er was verbetering en ze heeft het geprobeert en zich verbeterd en hoop ook dat er volgend jaar weer verbetering is.
Het is de enige manier om het te leren zo.

Even een kritische opmerking van mijn kant over dikgedrukte gedeelte. Die burgers die geheel zonder kritiek naar shows kijken en het helemaal geweldig vinden, zijn dat niet voor een deel dezelfde suf***ten die in de periode november-februari meedoen aan de massapsychose rondom de jaarwisseling en moord en brand schreeuwen om een vuurwerkverbod?

Ik begrijp wat je wilt zeggen met je punt dat forummembers niet horen te bepalen hoe een show eruit hoort te zien. Ik vind sommige shows die sommige leden zelf schieten ook niet uitblinken in originaliteit. Maar wel ben ik van mening dat de forumleden meer vuurwerktechnisch-inzicht hebben dan de gemiddelde jan boerenfluitje die naar een show kijkt. Derhalve denk ik wel dat de feedback van de fora zeker beschouwd kunnen worden als een kans om shows te verbeteren.

Er lijkt nu zeker verbetering te zijn opgetreden alleen denk ik wel dat er zeker nog zat winst te behalen valt. Ik denk dat zowel schieters als forumleden naar een win-win situatie op zoek zouden moeten gaan. Dat kan mijn inziens door misschien de feedback op shows anders te geven/verwoorden.

En ik denk dat wij elkaar daar allemaal prima mee kunnen helpen. Immers, we zijn allemaal vuurwerkliefhebbers op de site (m.u.v. Arno Bonte etc die mogelijk onder een nickname de boel in de gaten lopen te houden). :wink:

Kijk zo kan je het i.d.d. ook zien.
Het is ook niet aan mij om hier op het forum een emmer aan modder heen en weer te gaan slingeren.
Ik kan natuurlijk ook de tijd gaan nemen om hier uitgebreid op in te gaan zoals Dark Soul bv gedaan heeft, maar dat is helemaal mijn insteek niet.
Wel wil ik nog 1 dingetje aanhalen.
In 2008 zijn zij (ik zal dan maar geen namen meer noemen) persoonlijk bij mij gekomen of ik hun wilde helpen met het samenstellen van de consumentenshow die geschoten zou worden na de demo.
De muziek hadden ze al uitgezocht, het moest alleen nog samengesteld worden.
Dit heb ik met heel veel plezier gedaan, en daar ben ik ook door hun voor bedankt.
Ik heb hier nooit mee te koop gelopen. Dat is ook mijn manier niet.
Dan is het toch raar te lezen dat een bedrijf mij nooit zou vragen een show samen te stellen, wat hun nota bene zelf wel gedaan hebben.

Ik citeer uit Evelien haar tekst: nou ik geloof niet dat er een schietbedrijf in Nederland is die hem belt voor advies, als ik het mis heb hoor ik het graag.
Marijn zit toch in Nederland? ok, ze waren toen geen schietbedrijf, maar ja, dat zeg ik.
We kunnen wel op alle slakken zout gaan leggen.

Mijn insteek was/is om kritiek te geven op hoe het ook anders had gekund.
Blijkbaar mag dat niet meer.

Citaat: Mijn inziens botst jouw visie behoorlijk met enkele anderen op dit forum.

Kijk eens voor de aardigheid verder op de forums, daar wordt door mensen gescreven als bunker leeg schieten, hersenloos weg rammen en nog veel meer van dat soort uitspraken, ieder voor zich, idereen mag een mening hebben.
Maar ik heb dan nog steets de vraag waarom er zo persoonlijk en uitgebreid ingegaan wordt op mijn eerst geplaatste reactie terwijl ik probeer als een van de wijnige het helemaal te onderbouwen.

Stef

Wil je ontkennen dat jouw visie botst met die van anderen? Nee toch? Maar dat is toch ook helemaal niet erg? Ik zie liever iemand die standvastig zijn mening uitdraagt, ook al is die anders dan anderen, dan mensen die elkaar alleen maar naar de mond praten, omdat dit sociaal wenselijk is.

Ik vind jouw mening ruim voldoende genuanceerd onderbouwd en ik vind sommige reacties aan jouw adres dan ook ongepast.

Voor de rest vind ik het juist goed dat je lekker scherp bent. Fijn om te lezen zelfs!

Hopelijk heb ik mijn post nu enigszins genuanceerd, ik zou het jammer vinden als je mijn bijdrage verkeerd zou hebben geinterpreteerd.

:)

Ontopic:
De show is vol gas. Voor een verandering is dat wel eens lekker, ik heb in het verleden genoeg bommetje-bommetje shows gezien die gewoon begonnen te vervelen. Maar ik ben eveneens blij dat ik geld heb uitgespaard door niet te gaan, de beelden volstaan prima voor mij.

Wil je ontkennen dat jouw visie botst met die van anderen? Nee toch? Maar dat is toch ook helemaal niet erg? Ik zie liever iemand die standvastig zijn mening uitdraagt, ook al is die anders dan anderen, dan mensen die elkaar alleen maar naar de mond praten, omdat dit sociaal wenselijk is.

Ik vind jouw mening ruim voldoende genuanceerd onderbouwd en ik vind sommige reacties aan jouw adres dan ook ongepast.

Voor de rest vind ik het juist goed dat je lekker scherp bent. Fijn om te lezen zelfs!

Hopelijk heb ik mijn post nu enigszins genuanceerd, ik zou het jammer vinden als je mijn bijdrage verkeerd zou hebben geïnterpreteerd.

:)

Ontopic:
De show is vol gas. Voor een verandering is dat wel eens lekker, ik heb in het verleden genoeg bommetje-bommetje shows gezien die gewoon begonnen te vervelen. Maar ik ben eveneens blij dat ik geld heb uitgespaard door niet te gaan, de beelden volstaan prima voor mij.

Het fijt dat er volgens eerdere waarschuwing on topic gebleven moet worden verbied mij hier om op dit forum er verder op in te gaan.
Want anders wordt het weg gehaald.
Ook dat vind ik jammer, ik zal daarom toch in het kort ingaan op jou laatste bericht.

Ik snap jou volkomen. dat ten eerste.
En ja ik heb een eigen mening zonder daar mensen zeer mee te doen.
Maar als ik alle reacties terug lees wordt mij zo ontiegelijk veel verweten dat ik het de moeite niet meer waard vind hier tegen in te gaan.
Waar is een forum dan nog voor als het toch weg gehaald wordt. (althans de waarschuwing dan)

Waar ik gewoon de meeste moeite mee heb is dat ik probeer een show te ontleden en daar mijn (soms) te scherpe kritiek op geef, en vervolgens persoonlijk aangevallen wordt.
Dat is mijn inzien niet correct.

Op FPM gaat het verhaal veel verder door.
Daarom was ik ook hier gestopt met schrijven.
Ik zou zeggen lees dat ook nog maar even als je daar behoefte aan heb.
En ja, ik blijf bij mijn standpunt omdat dit MIJN mening is.
En daar zal ik niet vanaf wijken.
En mijn mening is NIET om iemand (bedrijf) onderuit te halen, maar gewoon omdat ik mee wil denken, andere visies wil delen en op zoek ben naar openingen die het vuurwerk (dit ivm de scherpe regelgeving voor bedrijven) in een nog hoger vaandel zou willen tillen en met daarbij de creativiteit graag zou willen delen zodat je een show met veel consumentenvuurwerk ook nog mooier kan maken dan dat deze al was.

Daarom heb ik nogmaals moeite met de persoonlijk aangevallen tekst.
En dat terwijl ik meerdere keren heb aangeboden om mee te helpen, mee te denken enz enz.
En ik ben niet de enige!

Stef

Het fijt dat er volgens eerdere waarschuwing on topic gebleven moet worden verbied mij hier om op dit forum er verder op in te gaan.
Want anders wordt het weg gehaald.
Ook dat vind ik jammer, ik zal daarom toch in het kort ingaan op jou laatste bericht.

Ik snap jou volkomen. dat ten eerste.
En ja ik heb een eigen mening zonder daar mensen zeer mee te doen.
Maar als ik alle reacties terug lees wordt mij zo ontiegelijk veel verweten dat ik het de moeite niet meer waard vind hier tegen in te gaan.
Waar is een forum dan nog voor als het toch weg gehaald wordt. (althans de waarschuwing dan)

Waar ik gewoon de meeste moeite mee heb is dat ik probeer een show te ontleden en daar mijn (soms) te scherpe kritiek op geef, en vervolgens persoonlijk aangevallen wordt.
Dat is mijn inzien niet correct.

Op FPM gaat het verhaal veel verder door.
Daarom was ik ook hier gestopt met schrijven.
Ik zou zeggen lees dat ook nog maar even als je daar behoefte aan heb.
En ja, ik blijf bij mijn standpunt omdat dit MIJN mening is.
En daar zal ik niet vanaf wijken.
En mijn mening is NIET om iemand (bedrijf) onderuit te halen, maar gewoon omdat ik mee wil denken, andere visies wil delen en op zoek ben naar openingen die het vuurwerk (dit ivm de scherpe regelgeving voor bedrijven) in een nog hoger vaandel zou willen tillen en met daarbij de creativiteit graag zou willen delen zodat je een show met veel consumentenvuurwerk ook nog mooier kan maken dan dat deze al was.

Daarom heb ik nogmaals moeite met de persoonlijk aangevallen tekst.
En dat terwijl ik meerdere keren heb aangeboden om mee te helpen, mee te denken enz enz.
En ik ben niet de enige!

Stef

Op FPM zag ik ergens iets voorbij komen, waardoor ik dacht dat je misschien iets aan een nuance van mijn kant zou hebben. Overigens verbaast mij het ook dat je zulke felle reacties kreeg, want ik heb andere reacties gezien en die waren stukken botter dan jouw mening.

Ik respecteer je mening en inbreng dan ook zeer en ik kijk met plezier uit naar de volgende inbreng.

Feedback zoals jij die geeft, neem ik zelf ook mee om ideetjes op te doen voo oud en nieuw. :wink:

vondt het wel een lekkere show, goed tempo en ja over een mening valt niet te twisten. gelukkig hebben we allemaal een eigen mening, ik vond de show OK.

Back
Bovenaan