Hilversum: 05-05-2012

weet je wat het is, ik snap ook heel goed de kritiek van pyroclock...over smaak valt te twisten, ik zeg gelukkig maar. En kritiek mag je hebben vind ik persoonlijk, ook al is die soms erg kort door de bocht.
Wel weet ik dat ik de show vorig jaar erg kort vond en geen opbouw had. Maar het was wel een show die velen van ons is bijgebleven. Ik ben iig benieuwd wat Bombers ons deze keer zal brengen...

Ik vond het wel een goede zet van bombers vorig jaar?
Waarom vind ik dat, ik denk dat er dit jaar een flink stuk meer mensen zullen komen en dat vind ik alijd wel wat hebben. Niet alleen omdat dat een stukje positieve publiciteit is maar wel vooral om die reden.
In de file weer naar huis na een show, vind ik ook heerlijk.

De show was niet super, maar vanuit bombers gezien hebben ze het mooi aangepakt.
En af en toe een flink ram showtje, ik vind het ook wel lekker hoor!

Nog even een edit: Ik ben het ook wel eens met de kritiek, en het mag van mij ook wel anders dit jaar, maar bedenk wel iedereen doet het op zijn eigen manier en ik denk ook dat de inwoners van hilversum die show helemaal geweldig vonden. Ligt bij de niet/minder vuurwerkliefhebbers anders, die genieten meer van een flink volle lucht net als bijv. in Amerika.
In frankrijk ligt het weer anders daar zijn de bewoners weer meer van een pyromusical of iets dergelijks, zo zie je maar smaken verschillen!
Iedereen mag van mij zijn mening/opbouwende kritiek geven, maar dit kan door mensen van buiten het forum anders worden gezien en die zijn toch in de meerderheid en in deze tijd ook de stemmers op de vele pollen op internet bedenk dat wel!

Gezien de strategie de bombers heeft toegepast om deze show binnen te krijgen is het budget de komende jaren al een +/-25 % lager. Ze schoten de eerste show namelijk 'gratis', in geval dat deze bij de gemeente zou bevallen. Zou men de komende 3 jaar(of waren het er 4?) de show mogen schieten.

Gratis tussen 'haakjes'
Bombers is geen filantropische instelling en het eerste jaar word de komende 3 jaar terug verdient. Uiteraard is er dan geen ruimte voor europese producten.

Ik bezoek deze show al meer dan een decennia en helaas word het ieder jaar minder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat kunnen jullie toch ontzettend mierenneuken over een showtje zeg :p komop doe normaal man.... geniet gewoon van wat er te zien is... pfft.

Het voordeel steef.... we hebben namelijk zoiezo een mooie plek denk ik.
want ik neem aan dat al deze mensen die van te voren al deze show aan het afzijken zijn gewoon lekker thuis blijven :-)

Kom op mensen..... dat het miss vorig jaar niet volgens planning is gegaan lekker belangrijk, laten we voor dit jaar gewoon het beste ervan hopen.
want wat willen jullie nou.... ? als er een gaos show komt is het niet goed dan krijgen we weer de termen, schiet hem raak voor een knaak en beginnen we over chineese shells i.p.v europese , en als er dan een show wordt geschoten met wat duurdere shells of betere kwaliteit dan is het niet goed omdat het dan een bommetje bommetje show wordt.

Ik ben er gewoon dit jaar zoiezo bij :-)

Valt samen met Bonn dus dan is voor mij de keus snel gemaakt, anders was ik er nog wel effe gaan kijken!

Mocht ik hier naar toe gaan dan doe ik dat voor de gezelligheid, het kletsen met medefreaks die je soms alleen maar op deze dag van het jaar ziet en dat zou ik niet willen missen. Dat er nog een show staat gepland is natuurlijk helemaal meegenomen en dat de show van vorig jaar voor de een helemaal goud was en voor de ander helemaal niets moet toch niet de issue zijn. Natuurlijk zie ik zelf het liefst een mooie en goede show maar aan de andere kant zou het mij worst wezen want ik kom voor de gezelligheid, .. jullie toch ook ? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Het voordeel steef.... we hebben namelijk zoiezo een mooie plek denk ik.
want ik neem aan dat al deze mensen die van te voren al deze show aan het afzijken zijn gewoon lekker thuis blijven :-)

Kom op mensen..... dat het miss vorig jaar niet volgens planning is gegaan lekker belangrijk, laten we voor dit jaar gewoon het beste ervan hopen.
want wat willen jullie nou.... ? als er een gaos show komt is het niet goed dan krijgen we weer de termen, schiet hem raak voor een knaak en beginnen we over chineese shells i.p.v europese , en als er dan een show wordt geschoten met wat duurdere shells of betere kwaliteit dan is het niet goed omdat het dan een bommetje bommetje show wordt.

Ik ben er gewoon dit jaar zoiezo bij :-)

Mooizo, ik zie je daar :D vuurwerk is vuurwerk hoor... :D

Ik wil zo graag naar allebei de meetings om mensen te leren kennen te zuipen ,vreten en te ***len maar mijn nieuwe baan zorgt er echt voor dat ik in het weekend heel druk ben :(

Jammer maar het is nou eenmaal zo... Rekeningen gaan voor.

de show begint nog steeds om 2300? Misschien kom ik dan nog wel even kijken. Om persoonlijke omstandigheden gaat Bonn dit jaar niet door voor mij.

Worden er dit jaar nog shells geschoten op het laapersveld?
Ik hoor geruchten voorbij komen dat er alleen consu zal worden geschoten.

In dat geval ga ik liever naar loosdrecht.

Ik vind het zo jammer dat alle meetings zo dicht bij elkaar zijn kwa datum , waarom niet een maandje ertussen zodat iedereen ongeveer naar elke meeting kan komen. Dat is toch veel beter ?

Back
Bovenaan