• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Mini Supero

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet niet meer hoe hard de babyvlinder van chooet knalt maar de mini supero moest net onderdoen voor de TT silver.
Dus ik denk harder

ja dat is wel zo ja
maar waarom moet overal nou weer een nieuwe mini versie van gemaakt worden zeg:mad:

ik word daar een beetje gek van
gewoon een goede verkooptruc
de mensen zullen dan vast 'de hele familie willen'

de reden dat er een mini versie van gemaakt is omdat er in de pyrostar collectie enkel de supero was op de spaanse manier, en een kleinere vlinder nog ontbrak in de collectie

Is de knal een beetje te vergelijken met de lady cracker van salon roger?

P.S. bij de pyroshop baarle hebben ze een aanbieding van 3 pakjes voor €15

Mooie knallertjes voor erbij maar ik ben het er wel mee eens dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je word helemaal doodgegooid met spaanse knallers. Ik vind dit helemaal niet erg want al dat beton tegen me been werd ik ook wel een beetje zat.

Bij pyroshop zijn ze niet meer verkrijgbaar omdat ze slecht verkochten. toen ik er rond september naar vroeg werd mij verteld dat ze ook niet meer gemaakt zouden worden. Dus loots heeft ze waarschijnlijk ook niet meer.

Ja ik weet het (nu), ik keek net ff in mijn inbox en toen had ik idd een
mailtje terug gekregen dat pyroshop ze niet meer verkoopt omdat ze niet
veel werder verkocht toen ze er nog waren. Toch jammer want het was een goede
knaller(tje), hopelijk gebeurd dit niet met de mini toffee. (!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan