Hilversum 05-05-2011

Hoi Nancy,

Bedankt voor jouw persoonlijke reactie, naar mijn idee het beste wat je kon doen! En ook goed dat je je hart lucht want dat was zo te zien ook hard nodig. Al die opgekropte frustratie zorgt alleen maar voor negatieve energie en nu is dat er lekker uit!

Ik ken je niet persoonlijk maar wat ik je vooral mee wil geven is dat je je het allemaal niet zo persoonlijk moet aantrekken. Er zijn hier, en op andere fora, duizenden liefhebbers actief die allemaal een eigen mening hebben en die mening graag samen met hun kennis en ervaringen delen (daarom zitten ze immers bij een forum). Natuurlijk praten we hier over jullie bedrijf waar je jouw ziel en zaligheid in hebt zitten, maar zie het dan vooral als opbouwende kritiek.

Ik zou zeggen: draai het de volgende keer om en nodig de leden van VWC uit om via een post suggesties aan te dragen. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat er nu alleen een nieuws-item was waar ladingen VWC'ers op zijn gaan reageren. Je hebt onze positieve betrokkenheid en bijdrage aan de voorkant gemist, maar we leveren deze uiteraard graag daar ben ik van overtuigd!

11 mei 2011

Overigens als je in de toekomst het ergens niet mee eens bent of iets niet snapt of iets wilt vragen/zeggen kun jij mij ook bellen naar 06-12513336 of mailen naar [email protected]

Dus wat mij betreft zand er over en even goede vrienden.

Groeten van de Blondine van Bombers Vuurwerk.

Mijn ervaring is dat contact zoeken met Witte Tenten erg lastig is, maar goed.

In ieder geval petje af voor het geven van deze reactie. En zoals door anderen al gezegd, de kritiek was niet alleen negatief er stond zeer zeker ook opbouwende kritiek bij.

Dit was in ieder geval een wijze les in meerdere opzichten en daar leer je alleen maar van.

Succes met toekomstige shows en misschien tot horens.

Nancy,

Waarom liet het schietsysteem het afweten?
Leuk zo'n persoonlijk verhaal waarin je vertelt dat je het gevoel hebt dat de hele wereld tegen je is, maar ik wil graag de reden weten dat het mis ging.
Oh ja, en was de gemeente tevreden? (m.a.w. volgend jaar weer?)

Ik heb de schietlijst gezien, en als die was gegaan zoals geschreven had je een leuke show gehad.

Nog een tip: Minder I-shape en minder op dezelfde tijd op de dezelfde plekken.
Dit kan echt alleen met knalpotten zoals de Hoogmoed.
Dat zorgt voor witte plekken in de lucht waar je geen touw aan vast kunt knopen.
Een rek 2,5" I-shape op snellont is dus not-done!

wat ik heb gehoord van iemand die heeft mee geholpen aan de show mocht er geen fan/w/z/v-shape geschoten worden. maar heb wel weer fan-shape blokken gezien, dat snap ik dan weer niet helemaal?

iemand die dit kan verklaren?:)

Miss , maar sorry als ik het fout heb.
Ik denk dat het met de e.v.t veiligheidsafstanden te maken heeft, een shell schiet naar mijn weten een stuk verder/breder dan een cake. Ik denk dus dat het daar mee te maken heeft.

Gr stefan

Miss , maar sorry als ik het fout heb.
Ik denk dat het met de e.v.t veiligheidsafstanden te maken heeft, een shell schiet naar mijn weten een stuk verder/breder dan een cake. Ik denk dus dat het daar mee te maken heeft.

Gr stefan

Ligt eraan hoe groot de shell is he Stefan :wink:

wat ik heb gehoord van iemand die heeft mee geholpen aan de show mocht er geen fan/w/z/v-shape geschoten worden. maar heb wel weer fan-shape blokken gezien, dat snap ik dan weer niet helemaal?

Misschien heeft dit met kaliber te maken? Not sure.

Toch vindt ik het positief dat Nancy reageert op alle kritiek, velen met mij, hadden dit niet verwacht. Ondanks dat er hier en daar nog punten zijn waar ik het niet mee eens ben. Daarbij ben ik net als Heartworm benieuwd wat er precies is fout gegaan, zodat wij ons oordeel kunnen bijstellen, of advies geven etc.:)

De locatie laat het niet toe om anders dan I shape te zitten je heb aan weerzijde last van bomen. De blokken waren zo gepositoneerd dat ze wel geschoten konden worden omdat deze (na overleg met de instanties) op de heuvels mochten staan en de losse shells niet.

@ Nancy.

Toch super dat je een reactie hebt gegeven.
Moet eingelijk alleen maar zeggen dat ik daarvoor veel respect voor heb.
Klinkt schijnheilig, maar als ik sommige reacties lees en ik zou de schieter zijn geweest, dan had ik zo iets van zak maar lekker weg in de stront met je verhalen.

Toch heb ik een punt van kritiek.
Dat er misschien iets meer openheid van zaken had gegeven had moeten worden, tussen gesprekken tussen dhr Boeschoten en Bombers.
Niet inhoudelijk hoor, maar een reactie van we hebben een gesprek gehad.
Dat scheeld toch wat meer negatieve reacties. (Buiten gelaten, dat er toch weer mensen zijn, die dat weer niet geloveen, enz, enz.)

Over Spijk.
Ik ga kijken, ook is de show besloten.
Ik heb geen golf licentie, ik heb net zoveel verstand van golfen, als een koe van biljarten.
Maar ik kijk wel over de heg heen.:wink:

...zodat wij ons oordeel kunnen bijstellen...

Pfoe, best heftig, "een oordeel" als ik het zo lees :p

Ik weet wel dat ik naderhand mijn oor-delen voelde met al dat geweld :)

:D

Nancy, bedankt voor je uitvoerige reactie. Hij word door mij in ieder geval gewaardeerd. Alleen al om het feit dat er nu ook gewoon eens reactie van een schieter is, daar waar andere schieters vaak hun kop in het zand steken.

Alleen al om het feit dat er nu ook gewoon eens reactie van een schieter is, daar waar andere schieters vaak hun kop in het zand steken.

Houd er wel rekening mee dat schieters vaak in dienst zijn van een bedrijf en daarom hierover niet kunnen schrijven.
Heeft niks met kop in het zand steken te maken.

Back
Bovenaan