Hilversum 05-05-2011

Heerlijk om zoveel meningen te lezen over een vuurwerkshow,deze site begint meer te lijken op een stuk leesvoer over een show die niet naar de wens van een vuurwerkliefhebber,zoveel dat erover geschreven is/wordt.

Wanneer een show goed is geweest is er hooguit een pagina of drie en dan bloeit de thread dicht en wordt er niets meer over geschreven.

Dat deze show niet geheel vlekkeloos is verlopen,daar hoef je niet voor naar school te zijn geweest.Ik denk niet dat bombers met deze instelling naar het laperveld is gegaan om er deze show van te maken.

En ook blijft het ook nog zo dat je allemaal een verschillende mening hebt over een show qua invulling en tijdsduur.

Ik als collega vindt het spijtig voor bombers dat de show is verlopen voor hun,dit gun je géén enkele collega....

Beetje respect graag met je kabouter. Ik vraag dit alleen omdat je je zo goed kan inleven, misschien omdat je hetzelfde heb meegemaakt.

Heerlijk om zoveel meningen te lezen over een vuurwerkshow,deze site begint meer te lijken op een stuk leesvoer over een show die niet naar de wens van een vuurwerkliefhebber,zoveel dat erover geschreven is/wordt.

Wanneer een show goed is geweest is er hooguit een pagina of drie en dan bloeit de thread dicht en wordt er niets meer over geschreven.

Dat deze show niet geheel vlekkeloos is verlopen,daar hoef je niet voor naar school te zijn geweest.Ik denk niet dat bombers met deze instelling naar het laperveld is gegaan om er deze show van te maken.

En ook blijft het ook nog zo dat je allemaal een verschillende mening hebt over een show qua invulling en tijdsduur.

Ik als collega vindt het spijtig voor bombers dat de show is verlopen voor hun,dit gun je géén enkele collega....

En ik als liefhebber vind het spijtig dat er eerst in de media word verkondigd dat ze een wereld show weg gaan geven. En ik vervolgens zo'n aanfluiting voor geschoteld krijg.

Beetje respect graag met je kabouter. Ik vraag dit alleen omdat je je zo goed kan inleven, misschien omdat je hetzelfde heb meegemaakt.

Laat dat knulletje maar janken joh vincer hij weet niet beter.
En dan durft hij nog te zeggen dat wij olie op het vuur gooien.

Nu is de vraagstelling is anders dan in je eerder post,ik dacht aan kabouters en schreef per abuis kabouter

En ik als liefhebber vind het spijtig dat er eerst in de media word verkondigd dat ze een wereld show weg gaan geven. En ik vervolgens zo'n aanfluiting voor geschoteld krijg.

Met dit punt ben ik het volkomen met je eens.......maar deze aanfluiting denk ik dat bombers dit niet bewust heeft gedaan

Overduidelijk een gevoelige snaar, dat blijkt maar weer.
Zie ik hier een fusie aankomen?

5 mei topic heeft inmiddels een duidelijk verband met onze historie. Het lijkt wel oorlog!
Daarbij nomineer ik dit topic tot topic van 2011!

Laatst bewerkt:
Nee kabouter géén ervaring maar jij bent alweer het voorbeeld,ik zeg wat en jij gooit alweer olie op het vuur......dat is het spelletje blijkbaar

Zo dan!, Vincent stelt een normale vraag... of jij al wel eens kritiek gehad hebt op je eigen shows.. en dan deze nogal botte harde reactie.. alsof Vincent kennelijk een gevoelige snaar raakt... Of heb jij dan echt nog nooit kritiek gehad op je shows? en schiet je alleen maar TOP shows? Bedoel hier op het forum zijn ze niet altijd even positief over jou shows...Of is dat geen kritiek? :wink:

Maar goed... Het gaat hier over Bombers en niet over Katan..:)

Heren zullen we het gezellig houden?
Het gaat hier over de show die Bombers heeft geschoten op Laapersveld en niet over Katan of andere meningen gespeeld op de persoon..

Houdt het een beetje lief a.u.b. :)

vorig jaar herinnerde me ik anders ook niet omdat ik in slaap was gevallen na de 2 minuten falling leaves Vin :D
ik ben blij dat de "show" van Bombers me wel wakker hield.

Laatst bewerkt:
Zo dan!, Vincent stelt een normale vraag... of jij al wel eens kritiek gehad hebt op je eigen shows.. en dan deze nogal botte harde reactie.. alsof Vincent kennelijk een gevoelige snaar raakt... Of heb jij dan echt nog nooit kritiek gehad op je shows? en schiet je alleen maar TOP shows? Bedoel hier op het forum zijn ze niet altijd even positief over jou shows...Of is dat geen kritiek? :wink:

Maar goed... Het gaat hier over Bombers en niet over Katan..:)

Ik heb het ook niet over KATAN,maar een normale vraag kan het zijn ,maar niet op de manier hoe deze gesteld werdt,en het is géén gevoelige snaar.
Jack het maakt mij niets uit wat de mensen op het forum vinden van een show,er zijn veel leden met verschillende meningen......maar er zijn ook nog mensen die wachten op een antwoord van jou op de show in URK op 30 april.....

Yellow baron

Ik heb het ook niet over KATAN,maar een normale vraag kan het zijn ,maar niet op de manier hoe deze gesteld werdt,en het is géén gevoelige snaar.
Jack het maakt mij niets uit wat de mensen op het forum vinden van een show,er zijn veel leden met verschillende meningen......maar er zijn ook nog mensen die wachten op een antwoord van jou op de show in URK op 30 april.....

Yellow baron

Kan mij herinneren dat er rellen waren in Urk die avond.
Was Jack de aanstichter van de ellende ofzo?

ja heren...we kunnen alle koeien wel weer uit de sloot gaan halen maar daar is dit topic dus niet voor...
lief zijn hoeft niet, normaal discusieren wel...doe dit dan ook.

nadat ik het krantenartikel nogmaals heb gelezen viel mij het volgende op:

De eerste ronde is inderdaad gratis, vervolgt Arler. Mocht de gemeente tevreden zijn met wat Bombers biedt, krijgt de deal wel een vervolg. 'Natuurlijk krijgen we er dan wel wat voor, maar dat bedrag ligt vele malen lager dan wat onze voorganger ervoor kreeg.'

iedereen heeft het nu over de show van 5 mei maar hoe gaat dit in de toekomst? Bombers heeft de kans gekregen om er een spektakel (telt chaos als spektakel?) van te maken, dat ze dit nou niet helemaal naar (hun eigen) wens hebben uitgevoerd was al snel duidelijk. Hoe gaat Bombers dit oplossen bij hun volgende show en krijgen ze een herkansing in Hilversum? (er is toch ook iemand van de Hilversumse oranje vereniging actief op vwc?)

Back
Bovenaan