Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet u nog waarom u hier staat? VRIJHEID! Ik ben 42 jaar en heb dus nog nooit een oorlog mee gemaakt. Nu dus wel! Deze 8 minuten, want show kan je dit niet noemen, was zo eenzijdig, geen harmonie, geen gevoel van overwinnen, maar wel het gevoel van verliezen en teneer geslagen zijn.
Doe normaal joh!
Dit is echt de meest domste vergelijking die ik ooit heb gelezen. Nog nooit in Valencia geweest zeker?
Zowiezo: Wat een gezeik hier allemaal zeg!
De show schoot sneller weg dan men gepland had, dat was duidelijk maar om nou zo overdreven te reageren. Echt triest.
Kennelijk mogen veel van jullie de eigenaar van het bedrijf niet aan de reacties te zien maar om het nou zo af te zeiken vind ik ronduit onbeschoft.
Het ging snel, en het was kort, maar het was wel mega hard!
Ik zie liever een goed gevulde lucht dan zo'n trage show met wel een "degelijke" volgorde die andere bedrijven doorgaans schieten.
Lekker gedaan jongens!! Mooiste vuurwerkshow die ik in Nederland gezien heb sinds oud en nieuw
![]()
Doe normaal joh!
Dit is echt de meest domste vergelijking die ik ooit heb gelezen. Nog nooit in Valencia geweest zeker?
De show schoot sneller weg dan men gepland had, dat was duidelijk maar om nou zo overdreven te reageren. Echt triest.
Kennelijk mogen veel van jullie de eigenaar van het bedrijf niet aan de reacties te zien maar om het nou zo af te zeiken vind ik ronduit onbeschoft.
Ik zie persoonlijk liever een goed gevulde lucht dan zo'n trage show met wel een "degelijke" volgorde die andere bedrijven doorgaans schieten.
Maar zo te zien sta ik, net als ik wel van grote kalibers houd, hier alleen in.
Lekker gedaan mensen van Bombers!! Mooiste vuurwerkshow die ik in Nederland gezien heb sinds oud en nieuw!
![]()
...
Nee hoor, ik denk dat juist enorm veel mensen met een "open mind" naar de show zijn gereden. Sommigen hebben uren in de auto gezeten. Dat doe je niet als je een eigenaar/importeur niet mag of er geen zin in hebt. Ik denk dat veel mensen juist teleurgesteld zijn omdat de getoonde show naar de mening van velen ECHT belabberd was....Kennelijk mogen veel van jullie de eigenaar van het bedrijf niet aan de reacties te zien maar om het nou zo af te zeiken vind ik ronduit onbeschoft.
Fijn dat jij er van genoten hebt. Er zullen overigens best meer mensen in het publiek zijn geweest die het een toffe show hebben gevonden. Meningen zijn niet absoluut. Het heeft met smaak en voorkeur te maken. De een eet graag drie sterren en drie gangen, terwijl de ander tevreden is met een Big Mac. Daar is verder niets mis mee, toch?...
Lekker gedaan jongens!! Mooiste vuurwerkshow die ik in Nederland gezien heb sinds oud en nieuw!
![]()
Hier ben ik dus absoluut niet van op de hoogte, ik ben slechts een bezoeker en heb totaal geen contact met welk bedrijf dan ook... Ik bezoek alleen shows.dat bombers dit over zichzelf afgeroepen. Als je je conculega's, zelfs in Fallas, met zo weinig respect behandeld en je eigen potentiele prestaties breeduit, luid en ongeremd de media in jaagt is er een gerede kans dat het publiek je hier op afrekent.
...
Hier ben ik dus absoluut niet van op de hoogte, ik ben slechts een bezoeker en heb totaal geen contact met welk bedrijf dan ook... Ik bezoek alleen shows.
...
Wat een gezeik hier allemaal zeg!
Ik zie persoonlijk liever een goed gevulde lucht dan zo'n trage show met wel een "degelijke" volgorde die andere bedrijven doorgaans schieten.
Lekker gedaan mensen van Bombers!! Mooiste vuurwerkshow die ik in Nederland gezien heb sinds oud en nieuw!
![]()
Okee, ik begrijp nu beter waarom de mensen zo fel zijn... Ik vind het nog steeds allemaal wat overdreven die reacties maar ik weet natuurlijk niet hoe "grote mond" ze hadden...Helder. Dan begrijp ik je initiële verbazing ook direct. Het is juist de "grote mond" vooraf van Bombers die maakt dat men extra kritisch naar deze show heeft gekeken. Op zich is er niets mis met een grote mond (of ego), maar het doet wel extra zeer als wat je beloofd dan niet lukt. Ik hou het op pech en zie uit naar de volgende gelegenheid.
Cameo
.
.
Wat een gezeik hier allemaal zeg!
.
Dat jij hard weg loopt met de eigenaars van bombers moet je helemaal zelf weten.
Edit: Ik zie dat je het al wat beter begrijpt. Wat mij betreft is de discussie dan ook klaar
vandaar dat ik zo opkeek van zo veel negatieve reacties en er wat van zei.
Maargoed het is wel duidelijk dacht ik zo, wat mij betreft is discussie ook klaar.
![]()
Nogmaals, ik loop met niemand weg want ik ken helemaal niemand persoonlijk in de branche en ben kennelijk totaal niet op de hoogte van wat er allemaal speelde/speelt. Ben slechts een vuurwerk fan die af en toe op het forum kijkt of er nog leuke shows komen en zo veel mogelijk shows bezoekt. Vooraf en na afloop plaats ik zo nu en dan een reactie maar verder ben ik niet zo actief in het wereldje...
vandaar dat ik zo opkeek van zo veel negatieve reacties en er wat van zei.
Maargoed het is wel duidelijk dacht ik zo, wat mij betreft is discussie ook klaar.
![]()
hahahaha! wat grappig dat dat vrouwke tegen mensen in valencia heb lopen blaaskaken over de spaanse pyrotechnici
De slechtse show die ik ooit heb gezien in spanje was nog stukken beter dan dit.
Mischien marijn maar even links laten liggen dit jaar