Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was echt een enorm heftige show, eentje in de catagorie (Enorme Vuurbal Jonguh!) Veel mensen hebben ervan genoten. Maar de liefhebbers zoals wij kijken anders naar een dergelijke show. Ik hoop dat Bombers zich verderop in dit jaar kan revancheren met een enorm leuke show. Aan creativiteit is er bij Marijn/Bombers geen gebrek.
Nuchter en kritisch zijn is wel altijd belangrijk. Ook bij helpen in een winkel zal je je moeten houden aan het plan van de leidinggevende. Dat is ook precies de reden waarom veel van ons proberen om zelf een bedrijfje op te zetten.
2 Jaar geleden voor het eerst naar deze show geweest, na een meeting met vuurwerkcrew. Vond dat toen erg gezellig. Vond de show ook van een hoog niveau toen, net zoals vorig jaar toen Azuma er wat moois van heeft gemaakt. Dit jaar mocht ik zelf meehelpen. Voor een liefhebber enorm leuk!
Je moet het meehelpen van mij en de mannen van Royal Fireworks dan ook zien als het uitvoeren van een plan dat op papier staat. Inbrengen hebben of kritisch zijn tijdens de opbouw of show heeft in bijna alle gevallen geen nut.
Amen, kan er eigenlijk niks aan toevoegen. Met deze berg bluf haal je wel mogelijkheden binnen om enorm veel te laten zien / leren, en uiteindelijk er sterker / beter uit te komen.
Stel, je moet van je baas wanden glad stucken en je mag daarvoor alleen een schroevendraaier gebruiken. Je gaat naar je baas en zegt er wat van. (Kritisch) Vervolgens zegt je baas dat je het volgens plan moet uitvoeren. Hoeveel mogelijkheden heb je dan nog om het eind resultaat aan te passen?
Ik hoop dat we als groep VWC & Leden ooit eens een eigen show kunnen maken en natuurlijk uitvoeren. Lijkt me echt een enorme geweldige uitdaging!
Was echt een enorm heftige show, eentje in de catagorie (Enorme Vuurbal Jonguh!) Veel mensen hebben ervan genoten. Maar de liefhebbers zoals wij kijken anders naar een dergelijke show. Ik hoop dat Bombers zich verderop in dit jaar kan revancheren met een enorm leuke show. Aan creativiteit is er bij Marijn/Bombers geen gebrek.
Lijkt me logisch dat wanneer iets op papier staat dat je daar dan ook aan houd je hebt niet voor niks een draaiboek!.
Dus jij wil zeggen, zodra het op papier staat dan staat het vast? En als je op locatie komt en ziet dat het anders beter kan, dan pas je dat maar niet aan omdat het in het draaiboek staat?
Zelf zou ik reuze blij zijn als mijn "personeel" op de werkvloer meedenkt, want ook ik ben mens en kan fouten maken. Ik zou er op zijn minst even over nadenken wat me aangedragen wordt en dan beslissen of ik het daar mee eens bent.
Meedenken is misschien OK, maar er is maar 1 schietmeester of persoon die de show geschreven heeft, en daar luister je naar. ALTIJD!
Als je dat niet doet en zelf dingen gaat beslissen op eigen houtje maak je er alleen maar een grotere chaos van.
Iets veranderen op de dag zelf is moeilijk en vraagt veel van het improvisatievermogen van de regisseur/schietmeester/programmeur. Het kan wel, maar er is altijd 1 aanspreekpunt die dat beslist.
Een goede show bouwen kan alleen met discipline en aanpassingsvermogen.
Mooie fotos sjaak, miss had je de bovenste een stukkie meer kunnen uitknippen zodat de letters dichterbij komen.
Gr stefan