Hilversum 05-05-2011

Net te horen gekregen van Nancy dat het 100% zeker is dat de show van Bombers Vuurwerkevenementen in Hilversum morgen doorgaat.

Ha super bericht ik had half uurtje eerder gebeld als jouw Fred en toen had ze nog geen bericht van de brandweer nu dus wel :)

Ik weet waarschijnlijk het antwoord al.
Maar Fred altijd zegt: Wie brutaal is heeft de halve wereld.
Is het mogelijk dat we een rondleiding krijgen op het schietveld?

Dank alvast.
Uw loslopend vraagteken.:wink:

Hey sigarenman. De kans is zeer klein dat dit gaat lukken omdat er de gehele dag controleurs zullen rondlopen op het terrein.

Kom gewoon eerder dan sun ! Dan kunnen we pokemonkaarten ruilen ! Vergeet je tubbiepyjama niet , en neem je koekiemonster koekjes mee ! Zie je morgen goos ! Gezellie :-)

Ik ben er ook gewoon bij met de meeting, maar Tom vroeg wanneer die weer opgehaald kon worden. Laten we zeggen een half uur na dat de show is begonnen, dus 't zou handig zijn als iemand weet hoe laat de show begint. :rolleyes:

Ik heb mn speciaalste kaarten klaar liggen, alleen te ruilen tegen de replica van de teletubbie pyama uit 1976. :)

Sun je weet dat die pyjama special is voor me he ! Dus ik zal er over nadenken ! En me knikkers , die ben ik verloren aan jappy-b :-( , ik heb er zin in gasten ! Zie jullie morgen

Ik zal me bonken wel meenemen hoor.
Iemand nog intresse in een pinopak?
Ik pas er niet mee in, o ja hij is ook uitgescheurd.
Ja je kan er makkelijk in stappen.:wink:
Met andere woorden instapscheurmodel.

trouwens offtopic: Waarom staat dit forumonderdeel in de sectie noordholland? Want Hilversum ligt bij mijn weten toch in Utrecht?
Just a thought;-)
greeetz

trouwens offtopic: Waarom staat dit forumonderdeel in de sectie noordholland? Want Hilversum ligt bij mijn weten toch in Utrecht?
Just a thought;-)
greeetz

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hilversum

Hilversum is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland en de belangrijkste plaats in de landstreek het Gooi. Hilversum huisvest veel landelijke omroepbedrijven en wordt ook wel aangeduid als de 'mediastad'.

Nancy, succes morgen!!

joyriders_parkeren_graafmachine_in_drijf_1.jpg

Back
Bovenaan