Hilversum 05-05-2011

hi all,

Wat ik zelf jammer vind is dat er nu al flinke meningen worden gevormd. En ik zeg niet dat je geen mening mag hebben, maar laat zoals gezegd Bombers nu eerst eens de show schieten? Ik denk namelijk dat ze best iets speciaals kunnen neerzetten.
Ik zie dat de manier waarop ook niet heel erg gewaardeerd wordt. Maar is het niet gewoon slim? Als je jezelf op de markt wil zetten dan moet je haast wel dit soort dingen doen.
En laten we eerlijk zijn: Als de show waardeloos zal zijn, dan zetten ze zichzelf wel uit de markt. Is de show briljant? Dan hebben we weer een bedrijf erbij dat een mooie show kan schieten.
Jammer voor Azuma idd als ze al 25 jaar daar bezig zijn geweest. De manier waarop kun je minder mooi vinden, maar ik heb het idee ook dat veel meningen gekleurd zijn door de manier waarop men naar Evelien kijkt en naar haar uitspraken. Beoordeel liever op resultaat. Dat is iets waar je zonder op de persoon te spelen iets over kunt zeggen.

greetzz

Ik vind het erg makkelijk om nu met een groepje over uitspraken van een ijverige nieuwkomer te vallen. Sommige mensen zijn nou eenmaal impulsief, zeker op jonge leeftijd. Ik zeg ook vaak genoeg dingen waar ik de dag daarna spijt van heb, maar dat moet ik dan vervolgens wel nog weken te horen krijgen (zelfs na het aanbieden van mijn excuses), dus hypocrisie speelt ook hier in dit topic een grote rol. Begrijp me niet verkeerd, sommige uitspraken zijn zeker misplaatst maar om hier nu gelijk een hele pagina aan posts aan te wijden - want iedereen moet zijn zegje natuurlijk weer even doen - vind ik dan van de oppositie weer misplaatst.

In ieder geval, je ziet vanzelf wel of ze hun beloftes waarmaken. Zoals in het artikel staat: als het de gemeente bevalt, dan gaan ze verder zaken doen. Zo niet, pech gehad. Als ze slecht presteren zullen ze het vanzelf wel merken en zul je misschien Azuma volgend jaar weer terugzien. Als ze goed presteren dan hebben ze hun beloftes waargemaakt en hebben ze een goeie binnenkomer voor de professionele markt in Nederland.

Cameo zei eerder "stuurlui aan wal". Dit heeft, vind ik, ook betrekking op sommige leden hier, want op enkele uitzonderingen na is dat hier in dit topic natuurlijk precies eender.

Ik ben in ieder geval benieuwd, Bombers... Ik kan er niet bijzijn, maar aan reacties van leden en gemaakte films zal het vanzelf wel duidelijk worden. :)

EDIT: tjopper was me voor...

Laatst bewerkt:
Het is zeker niet slim van de Arlers om een dergelijke uitspraak te doen.
Ze hebben bewezen om in een korte termijn succes te boeken als importeur van consumentenvuurwerk en ze spreken inmiddels een aardig woordje mee.

Maar een succesvol importeur wil nog niet zeggen dat je daarmee ook gelijk een succesvol schietbedrijf bent. Daarvoor zal je gedurende langere tijd je moeten bewijzen, je moet shows kunnen schieten van enige allure.
De zet is aan Bombers Vuurwerk, de druk is groot vooral na zo,n uitspraak in de krant.

5 mei om circa 23.00 uur weten we meer.
Nogmaals ikzelf vind het ook ontzettend jammer van Azuma, ze schoten daar altijd prachtige shows, ik herrinner mij vooral de show voor het huwelijk van Alexander en Maxima in 2002.
Ik vergeet ook niet dat Azuma ons vorig jaar met 50 man uitnodigden voor een rondleiding op het veld.

Aan de andere kant wens ik Bombers heel veel succes, het is de ultieme kans voor hun om zich te bewijzen.

Prima scherp stuk.

Geeft de verhoudingen in het wereld mooi weer!

En het laat ook zien wat een vieze spelletjes de Nederlandse gemeenten spelen. Aanbesteding, netwerken, etc. Het speelt allemaal mee.

Hopen dat goedkoop(er) niet leidt tot duur koop.

Nogmaals ikzelf vind het ook ontzettend jammer van Azuma, ze schoten daar altijd prachtige shows, ik herrinner mij vooral de show voor het huwelijk van Alexander en Maxima in 2002.
...

Hi Fred,
Ik heb deze show weer eens voor jouw en andere liefhebbers opgezocht
welke bij ons op pyro reports heeft gestaan.

Volgens mij was het (stiekum) tot 12 inch!
maar durft dit niet meer met zekerheid te zeggen.
Helaas voor de eenden was het erg veel geweld bij hun vijvertje.
Je ziet ze vluchten bij de eerste dreunen.

Helaas niet het orgineel van het bandje, dat is Hi 8cam. matriaal
en dan moet ik weken door mijn bandjes heen,
maar heb even de verkleinde versie op mijn youtube kanaal:
http://www.youtube.com/user/PyroReportsMovies deze show geload in 2 delen.

DEEL 1

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DEEL 2

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Helaas zullen we dit niet meer zo gauw meemaken op het laapersveld :sad:

: even off topic :
Ook voor andere ouwe meuk kun je daar terecht.
Ik ben op mijn gemakkie ouwe filmpjes van pyro reports
op youtube an't zetten, dus zo nu en dan komen er weer wat "classics" bij.

Gr. teejoo

Hartelijk dank Theo. Je doet er mij zeker een groot plezier mee.!!!
Dat geld natuurlijk ook voor de andere beelden van pyroreports.
Ik dacht even dat we ze niet meer te zien zouden krijgen. Super.!!

waaauuwww!!! onwijs bedankt Theo! ontzettend leuk om die beelden weer terug te kunnen zien! Bedankt!! :D

Dit waren nog eens shows.. De nodige brute Igual bommen waren in deze show verwerkt.. echt zó gaaf! :p

Wat ik niet snap is dat je toen wel hele gave bommen voorbij ziet komen en we het nu tegenwoordig met schrale BKV mixed peony effecten moeten doen.

aaargh de frustratie slaat weer toe.

Bij deze show iig niet want bombers importeren hun eigen shells en die ik tot nu toe gezien heb waren goed te noemen. Maar we zullen zien wat de show gaat brengen ik ga iig geen oordeel erover geven tot de show is geschoten :)

Bij deze show iig niet want bombers importeren hun eigen shells en die ik tot nu toe gezien heb waren goed te noemen. Maar we zullen zien wat de show gaat brengen ik ga iig geen oordeel erover geven tot de show is geschoten :)

Bij welke show was dat dan? Want de shells die ik gezien heb toen in Milheeze waren op zich best leuk.. Maar om nou te zeggen top "vulcan" kwaliteit (om maar even met een merkt te vergelijken) Dat ook weer niet.. De peonys waren best goed. maar uit sommige shells kwam totaal geen effect.

Bij welke show was dat dan? Want de shells die ik gezien heb toen in Milheeze waren op zich best leuk.. Maar om nou te zeggen top "vulcan" kwaliteit (om maar even met een merkt te vergelijken) Dat ook weer niet.. De peonys waren best goed. maar uit sommige shells kwam totaal geen effect.

In Milheeze kwamen inderdaad best wat leuke shells voorbij. Geen Vulcan of Vaccalluzzo natuurlijk, maar voor Chinees spul best goed.
Ook bij de show in Bodegraven heb ik een aantal mooie shells gezien. Goed goud en mooie blinkers, om maar iets te noemen.

Ik was zelf ook geschokt van de shells zonder een effect (alleen een break). Ik heb mij laten vertellen dat dat zou KUNNEN komen doordat de shells nog wat vochtig zouden zijn, en met het drogen in de bunker over zou gaan. Als jij een andere reden kunt bedenken hoor ik het natuurlijk graag :) Zelf opper is dat de primer op de stars wellicht is vergeten. Ik weiger namelijk te geloven dat de Chinese fabriek, die hoofdzakelijk shells maakt, gewoon 'vergeet' om er effect stars in te doen.

Ik kan je overigens ook vertellen dat Witte Tenten nog meer soorten shells voor handen heeft dan wat er tot nu toe geschoten is... :wink:

Ik weet dat dit geen klaaglijn is, maar wat ik zo jammer vind is het volgende.
Ik verneem aan een bar wat er gaat gebeuren.
Ik deel dit zodat idereen weet dat Bombers de show gaat schieten, en ik vervolgens de zwartepiet toegespeeld krijg omdat ik het op een forum gezet heb.
Een forum is toch om nieuwtje te melden?

Dan wil ik meteen ook even mededelen dat ik Bombers totaal niet onderuit wil halen door in mijn berichten juist te melden dat ik het ze gun, en dat ik heel benieuwd ben wat ze ons gaan laten zien.
Dus als iemand dit leest, het is geen Azuma meer, maar nu Bombers die iets moois wil laten zien.
Laten we niet de berichten vergeten waarin mensen Bombers kijhard onderuit halen hoe ze aan die show zijn gekomen.
Dit zal mij een worst zijn, ze hebben het geflikt.
En zo'n stap maken, voor je hier aan begind, maak je alleen wanneer je zeker ben van je zaak zoals Bomber.
Zoals het met hun consumentenvuurwerk ging, waar idereen mee weg loopt, ga ik er dan gemakshalve van uit dat ze dus ook de show gaan stelen op 5 mei 2011.

Jammer dat altijd alles zo in het negatieve getrokken wordt.
Maar ondanks alle meningen, ik ben er bij, en wens Bombers heel veel succes en glorie.
Als het aan mij ligt help ik ze nog mee ook met opbouwen. want slagen moet het!

Groetjes Stef

Er zal meer geschoten gaan worden dan afgelopen jaar. Max kaliber is 2,5 inch ipv 3 inch vorig jaar.

Als is het zo, daar houden wij geen rekening mee:p

ik las daar namelijk kort geleden ineens verhalen over in de krant dat vuurwerkshows ivm broedende dieren afgelast werden. Maar we gaan er gewoon vanuit dat deze show doorgaat, anders waren we hier vast al over bericht.

Net te horen gekregen van Nancy dat het 100% zeker is dat de show van Bombers Vuurwerkevenementen in Hilversum morgen doorgaat.

Ik weet waarschijnlijk het antwoord al.
Maar Fred altijd zegt: Wie brutaal is heeft de halve wereld.
Is het mogelijk dat we een rondleiding krijgen op het schietveld?

Dank alvast.
Uw loslopend vraagteken.:wink:

Back
Bovenaan