Hilversum 05-05-2010

Ik wens dieter+crew inderdaad heel erg veel succes toe.
En ik geloof dat het morgen echt genieten word:D Heb dr zin in!:D

Heb er vollop zin in morgen avond en wens Dieter+crew ook veel succes toe mogen het wederom dit jaar mooie show worden.

video camera gaat zeker mee om het dit jaar weer vast te leggen op film :)

Goeden morgen , het is nu bijna 6 uur smorgen en over een paar minuten spring ik in de auto om richting Hilversum te gaan rijden.
Gezellig een dagje meebouwen.
tot vanavond allemaal

Goeden morgen , het is nu bijna 6 uur smorgen en over een paar minuten spring ik in de auto om richting Hilversum te gaan rijden.
Gezellig een dagje meebouwen.
tot vanavond allemaal

Mazzelpik.
Ik moet tot 12:30 uur werken, omdat weer eens champignons over zijn.

Tot vanavond in ieder geval.
Gaap. (Is altijd irri, tot 23:00 uur werken en de volgende ochtend weer om 6:00 uur werken.....:angry:)

ROC college is een makkelijke plek om te parkeren. Ook is er een NS station naastgelegen ik denk dat daar ook wel plek te vinden is.

Zie ook het topic over de meeting.

Parkeren valt niet mee. Ik raad inderdaad sterk het ROC aan, net ten zuiden van de schietplek. Verder moet je écht de Soestdijkerstraatweg en de Laapersweg vermijden! Daar is geen doorkomen aan! Gewoon niet langsrijden! Parkeren bij station valt denk ik ook niet mee...daar is niet zo veel plek.
Als je iets verder van het schietveld af parkeert, moet je tien minuten extra lopen, maar win je vervolgens 20 minuten, omdat je gewoon fatsoenlijk weg kan rijden, en niet loopt te zoeken naar een parkeerplek vooraf.

ik wil via deze weg even melden dat ik vandaag toch niet kom op de meeting .
want ik heb last van een oogontsteking :sad:
volgende beter :bye:

Meeting? waar meeten de mensen van VWC zich? want misschien dat ik vanavond er ook bij kan zijn.

Meeting? waar meeten de mensen van VWC zich? want misschien dat ik vanavond er ook bij kan zijn.

Even een paar posts lezen van vorige pagina's :wink:

Wat ik net op de site van de pizzaria las (als dat hem is)

Iedere woensdag elke 2e pizza of pasta voor de helft van de prijs aan huis bezorgd!

Dat is bij Casa di Lorenzia

Even een paar posts lezen van vorige pagina's :wink:

Wat ik net op de site van de pizzaria las (als dat hem is)

Iedere woensdag elke 2e pizza of pasta voor de helft van de prijs aan huis bezorgd!

Dat is bij Casa di Lorenzia

:frusty: anders lees ik er 2 keer overheen...kword al oud:cry:

Maar misschien tot vanavond dan maar. en als het lukt probeer ik de meeting ook te redden!

Gegroet!

Om het spits dan maar af te bijten :P

De show begon vrij mager, er werden wat mines de lucht in gegooid. Mij iets te simpel maar Oke. Kort erna kwam er wat meer tempo in en begon de show op gang te komen. Ik heb zeer goede flowerbeds gezien, de bommen waren(80%) echter zeer slecht. Wel leuke tourbillions gezien, de blinkers vond ik echter 10x niks, men was denk ik de burst vergeten? Daarnaast bleven ze niet lekker doorblinkeren waardoor je geen mooie waterval van blinkers kreeg. Om het over watervallen te hebben, door naar de waterval bommetjes. Deze schoten ze erg verspreid waardoor je geen doorlopende waterval kreeg, ze hadden deze naar mijn mening centraal moeten schtieten in een flink tempo.

Finale was echter van een hele andere orde, zeer puike finale gezien. Mines op het water en de hele lucht vol, gewoon even de video;s kijken zegt meer dan 1000 woorden!

Al met al een leuke show gezien, maar toch magerder als voorgaande jaren wel zat er dit jaar een duidelijke lijn in en de finale maakte een hoop goed.

Gr

200mm

Een eerste reactie over de show van vanavond:
Het begin was erg rustig, wel mooi maar niet echt spectaculair.
Het spektakel zat in de tweede helft van de show met opnieuw de verrassend leuke waterbengalen, prachtige gouden spiders, prachtige gouden mines en een finale in heel veel en mooi goud. Een keurige show, waarvan ik heb genoten.
Muziek was leuk om erbij te hebben, voor het eerst, al ging het soms net iets te hard.
En in de vooravond mochten we van Dieter en Aat even het schietveld betreden voor een rondleiding met een grote groep liefhebbers.
Toch wel een speciale dank voor Azuma is op zijn plaats.
Ik hoop dat jullie foto,s en films goed gelukt zijn, ik zou de show graag willen terug zien.
Het weer was uitstekend vanavond.

Back
Bovenaan