[Dynasty] Panter

deze was op de demo ook echt weer super. heerlijk die effecten die per meerdere geschoten worden. erg mooi moet nog effen denken of ik deze dit jaar neem. misschien dat ik hem op de verkoopdagen toch maar mee naar huis neem want dit is gewoon een geweldige pot.

hier het filmpje genomen op de demo van mantel, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat vond ik eigenlijk ook. ik zag hem laatst op een demo en toen vond ik hem super, veel mooier dan de versie de ik afgelopen jaarwisseling had. Met de demo had ie harde klappen, ook met het afschieten, en mooie boeketten die niet direct verwaaiden. Of me verwachtingen waren met de jaarwisseling gewoon iets te hoog gespannen, dan valt het al snel tegen. Ik had hem afgelopen jaar namelijk aangeschaft door de positieve reacties en had hem daarvoor nog nooit gezien.

Afgaande op de filmpjes hier, lijkt het er op dat de Panter weer terug is als vanouds. Vorig jaar viel hij bij mij ook tegen, maar afgaande op de filmpjes van dit jaar heb ik er weer 3 besteld.

ik had er hoge verwachting van alleen vond ik de gorgeous en tresure island egt.veel beter, heldeder, gewoon beter.. erg jammer voor mij niet meer.

Deze gingen er 10 tegelijk in de straat de lucht in.
Samen met michel van binnen naar buiten ontstoken.
Dit was echt een gevulde lucht.

Dit was voor mij dit jaar 1 van de toppers, terwijl ik veel goede cakes had.
Mooie grote boeketten, en de burst was echt goed hard.
Komt er volgend jaar zeker weer bij.

Een van de toppers van de avond. Prachtige gouden staarten met heldere blinkers die lang blijven hangen. Toppertje!

Wederom een super mooie cake. Panter is en blijft een mooie cake van Wolff. Ik had er 2 te gelijk gedaan, en dat was genieten!

Back
Bovenaan