Hilversum 05-05-2010

Word deze show nog wel op het Laapersveld geschoten in 2010?

Dacht dat er naar een alternatieve schietplek gezocht ging worden i.v.m. de broedende ganzen/eenden.

Bedankknopje moet maar weer snel terugkomen!!
Bij deze een persoonlijk dankwoordje Vincent.
Al jaren lang een topshow op een toplocatie
En ik heb de eer om 5 minuten van de locatie te wonen
Een absolute aanrader deze show mannen (voor diegenen die Hilversum 5 mei nog nooit gezien hebben)

Word deze show nog wel op het Laapersveld geschoten in 2010?

Dacht dat er naar een alternatieve schietplek gezocht ging worden i.v.m. de broedende ganzen/eenden.

Ik heb met Moontan afgesproken. dat hij vanaf begin Maart de eendjes geen brood meer mag voeren. :cool:

Mocht de lokatie toch wijzigen dan word dat natuurlijk hier vermeld.

De show van 2010 zal weer anders worden als voorgaande jaren.
Helaas mag ik er nog niks over vertellen. :D
gewoon komen kijken.

hehehe laat hem de zwanen ook niet meer voeren... want die vlogen alle kanten op tijdens het vuurwerk afgelopen keer :)

Zwaluut! riepen we toen massaal :D

Kan zomaar eens zijn dat ik hier weer bij ben.. alleen dan met camera, en hopelijk met beter weer!!!

Op woensdag 5 mei is er op het Laapersveld het jaarlijkse vuurwerk.
Het vuurwerk zal beginnen om 22.30 uur.
Dit jaar wordt het vuurwerk versterkt met muziek.

Sowieso aanwezig , maar heb er altijd zo hekel aan als er muziek bij is, Voor mij een minpunt !

vuurwerk op muziek of vuurwerk met muziek.
Hier zit voor mij toch wel enig verschil in.
5 mei sta ik op het schietveld , :D
daar hoor ik de muziek een stuk minder.

Vind het allebei niks :D , maar mag de pret niet drukken.Altijd topshowtjes daar! Deze show is ook altijd een soort van opening van het showseizoen voor mij.

Denk niet dat wij bepalen wat er gebeurt.
Als de opdrachtgever dit jaar nu muziek erbij wil en de show tussen de 15 en 16 minutenmaar mag duren wie zijn wij dan om dat niet te doen.
Het is namelijk hun geld.

Ik ga er van uit dat het weer een geweldige show wordt.
Afgelopen jaar tijdens de vwc meeting geweldig veel lol gehad.
Gelukkig had ik een behoorlijk grote paraplu(Net geen parasol) meegenomen zodat er toch een redelijk aantal medefreaks een beetje droog konden genieten van het vuurwerk tijden de regen.Was wel lachen.
En idd was die opmerking zwalut geweldig en hebben we behoorlijk over krom gelegen.
Show was afgelopen jaar super in elkaar gezet met hele mooie intense stukken ertussen.
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn omdat ik geen vrij heb,En daar ging ik wel van uit.
Ik wens bij deze iedereen die er een kijkje gaat nemen ontzettend veel plezier en Dieter/Azuma veel succes met de show.

Zo te lezen is iedereen erg te spreken over deze show! :)
Ik denk dat ik dan ook maar even kom, het is toch maar 18 minuutjes rijden :D
Tot dan!

PS: Heeft iemand een filmpje van voorgaande jaren?

zoozoo wat een top show is dat zeg!
Hier moet ik echt naartoe gewoon, heb ook nog iets anders dan, hoop dat ik dat even kan verzetten.

De show in Hilversum kan je rustig scharen onder de topshows in Nederland.
Al jaren achtereen zijn het goede en mooie shows en er gebeurt altijd wel iets speciaals.
Voeg daaraan toe het geweldige decor (vijver en opgehoogd grasveld voor publiek) en de gunstige verbinding met openbaar vervoer. (paar honderd meter vanaf Hilversum Sportpark)
Voor mij een thuiswedstrijd, ik zal er zeker bij zijn.

Helemaal met je eens Fred.

Een toplocatie voor een vuurwerkshow.
Centraal gelegen in Nederland.
Prachtig vuurwerk.
En volgens mij wel een show uit de top 5

Ik ben er dit jaar ook weer bij. Het zijn altijd mooie shows.
Ik hoop alleen dat die ordeverstoorder van vorig jaar thuis blijft.
Wat een vreselijk irritante kerel was dat bah.!!

Back
Bovenaan