High Pressure Ground Cake

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 143
Artikelnaam: High pressure ground cake
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 78,0 gram
Aantal schots: ...
Effectomschrijving: Deze unieke quicktime groundcake is een aanrader! Felle fluit met de kleuren zilver, lime en paars overgaand in de combinatie van rode, groene en zilveren sterren met blauwe crackling. Let op de high pressure crackling!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 8,99
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

143_high_pressure_ground_cake.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is natuurlijk wel een effectomschrijving om het heel warm van te krijgen:) Ben zeeer benieuwd naar deze cake!

Super fan van crackling en de kleur blauw! (komt dat nou eens goed uit!) Ik hoop dat we binnenkort meer info en misschien plaatjes te zien krijgen!

Sorry ben ik de enige die geen flouw benul heeft wat een ground cake is ?
Een fontijn ?
Een mine ?
Een gewone cake ?

En het 'high pressure' gedeelte geeft mij het idee dat hij elk moment kan ontploffen ..

Effect omschrijving vind ik persoonlijk erg vaag, ben wel benieuwd wat het nou doet,

Grtz

Een watercake is een cake die z'n inhoud over het water gooit en daar tot ontploffing/werking komt, dus een groundcake zal een cake zijn waarbij de bombette's op de grond vallen, die dan daar tot ontploffing zullen komen...

:-)

Of 't is een cake die je op de grond moet zetten alvorens aan te steken...
Ik hoop toch dat het de laatste optie is.

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ground cake... hmm hoor je niet vaak. Misschien is het een fontein die openklapt, net als dat blauwe ding van Beko. Wordt afwachten op de beelden. Want met die omschrijving kom je ook niet zoveel verder :p

hahaha tja, we zullen zien...ik hoop dat we hem zullen zien aankomende zaterdag :D
dan komt er een einde aan al het gespeculeer :p

blauwe crackling? Ik ben benieuwd, met die mooie kleuren er vooraan... ik kijk hier naar uit!

Als ik jou was zou ik er niet van uitgaan dat crackeling ooit blauw gaat worden. Onmogelijk.
Hoogstends als strobe effect wat al lastig is.

Ik denk blauw naar crackeling.

Het blijkt een fontein te zijn! Niets meer, niets minder...

mijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Beetje matig gefilmd, maar ja, ik verwachtte geen fontein dus ik zoomde maar niet in. Uit angst dat ik de effecten in de lucht zou missen...

Adviesprijs: €8,99

Het blijkt een fontein te zijn! Niets meer, niets minder...

mijn film:
movie
Beetje matig gefilmd, maar ja, ik verwachtte geen fontein dus ik zoomde maar niet in. Uit angst dat ik de effecten in de lucht zou missen...

Adviesprijs: €8,99

Als je een cake verwacht krijg je er geen harde plasser van.
Maar voor een fontein met die effecten zit het best goed.

Ik vergelijk hem qua prijs kwaliteit maar met de Weco Ocean of Light. :bye:

Laatst bewerkt:
Hierbij een foto van het effect waarop goed te zien is hoe groot de uitwerking is!

11360570.e07f2467.560.jpg

Foto's niet gebruiken zonder toestemming

img_0267.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Back
Bovenaan