High Kick

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY6935
Artikelnaam: High Kick
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1541 gram
Aantal schoten: 144 schoten - compound
Effectomschrijving: High Kick is dit jaar een nieuwkomer in de Strictly line. Een opeenstapeling van prachtige afwisselende effecten. Uiteraard een Super scherpe prijs zoals u van de Strictly line gewend bent. (blink,star,cracker,bloom,coco,brocade,ti-goldcoco,dahlia,chrys,willow,waterfall,tiger tail,blink,mine,tail - red,gree,blue,white,gold,purple,lemon.silver
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: 90 sec.
Stijghoogte: … meter
Kooi: Nee
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 179,00
Voorverkoopprijs: € 169,00

ky6935_high_kick_rechts_resultaat.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Met nog geen 7 gram per schot wil ik hem toch wel eerst zien. Mocht dit in de buurt komen dan moet ik toch op mijn wishlijstje zetten. Effecten zijn niet groot, maar ook zeker niet klein, waaier er in vind ik uitstekend presteren, veel variatie en een scherpe prijs. Nogmaals : deze ga ik in de gaten houden.

Behoorlijk vette bak zeg! Aantal gram kruid per shot is inderdaad niet heel hoog, maar alsnog een hele vette bak qua shapes en combi van effecten! Ben benieuwd hoe deze live is.

Ziet er inderdaad uit als een dikke prima bak! Afwisselend in shapes en kleuren, helemaal goud! Thanks voor het filmpje Vuurwerkkoning!

Ik heb ‘m niet live gezien, maar komt op mij over als een prima box voor de ‘gewone consument’. Veel diversiteit, maar vind ‘m vrij rommelig en mager qua effecten.

Ik heb ‘m niet live gezien, maar komt op mij over als een prima box voor de ‘gewone consument’. Veel diversiteit, maar vind ‘m vrij rommelig en mager qua effecten.

Ik denk dat dit zo'n 'hij is live een stuk beter dan op film' box is naar mijn mening.

Hele goeie bak! Zeker een aanrader op basis van de demo van gisteravond bij Souman. Grote diversiteit aan effecten en schietrichtingen, en dat voor nog geen 90 euro. Aanrader!

Hele goeie bak! Zeker een aanrader op basis van de demo van gisteravond bij Souman. Grote diversiteit aan effecten en schietrichtingen, en dat voor nog geen 90 euro. Aanrader!
ja niet te duur, vond die laatste 3 toch het mooist zeg :)
heb alles 4k gefilmd.

Laatst bewerkt:
Zijn er nog ervaringen met deze compound? Ben benieuwd hoe deze box het in de straat deed. Ik heb het uiteindelijk niet aangedurfd.

Niet gefilmd maar echt heel mooi!

Heerlijke burst en goede spreiding. Combi tussen I en V shaped met tails goed uitgevoerd.
Kan deze echt aanraden.

Back
Bovenaan