HFF Caliber Box

Net te horen gekregen dat ik deze dikke box gewonnen heb!! Super vet natuurlijk, want wat een bak is dit!! Nogmaals bedankt Vuurwerktotaal, dat wordt genieten! :wink:

Deze box krijg ik Gratis bij mijn bestelling. Dan heb je al gaaf vuurwerk gekocht, en dan krijg je ook nog gewoon een dikke box gratis! Eens kijken hoe deze box mij kan verrassen.

Hmm, is deze wel al binnen?? Heb hem nog bij geen enkele demo of showroom gezien. Weet iemand hier misschien meer over??

Filmpje demo Benthuizen! Volgens mij mis ik nog een cake?!

Ik tel gewoon 4 cakes, ook komen de effecten in hoofdlijnen gewoon overeen met de china film.
Niet helemaal hetzelfde maar ik heb zeker niet het idee dat ik naar een totaal ander product zit te kijken ;)

Oei oei oei wat een ellende, als dit hem echt is in de straat, dan baal ik enorm dat ik er 2 heb.
Ik geef VWT een kans, maar als dit het is, word ik niet blij!

Overigens tel ik wel alle cakes hoor.

Ik tel gewoon 4 cakes, ook komen de effecten in hoofdlijnen gewoon overeen met de china film.
Niet helemaal hetzelfde maar ik heb zeker niet het idee dat ik naar een totaal ander product zit te kijken ;)

Zijn ook wel wat totaal vreemde effecten... Zie op de demo ineens rode stroboscoop effecten??? En bij de saluteknallen zit crackling (of wat het ook mag zijn). Wat ik wel vreemd vind is dat alle producten zo slecht presteerde op deze demo (op een enkeling na)....

Zijn ook wel wat totaal vreemde effecten... Zie op de demo ineens rode stroboscoop effecten??? En bij de saluteknallen zit crackling (of wat het ook mag zijn). Wat ik wel vreemd vind is dat alle producten zo slecht presteerde op deze demo (op een enkeling na)....

Ach ja, als het in de straat zo is, is het de laatste keer nieuwe producten van VWT, deze gaat in ieder geval richting het begin van de show, dan kan ik nog steeds 100% zeker dik afsluiten ;)

Nou ja, ik vertrouw er wel op dat het gewoon een topbak word in de straat!! Vuurwerktotaal presteert ieder jaar super en alles word altijd netjes door ze geregeld/afgehandeld!! We gaan het zien :D

Back
Bovenaan