HFF Caliber Box

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1583
Artikelnaam: HFF Caliber Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 3 cakes met 48 schoten, 1 cake met 35 schoten
Effectomschrijving: ...
Stijghoogte: ...
Afmeting cake: ...
Richtprijs: € 139,95
Internet voorverkoopprijs: € 119,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

1583-caliber-box.jpg

1583-caliber-box-2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker bezig bij Vuurwerktotaal! Op hun Facebook-pagina zag ik nog een nieuwe bak, dat is helemaal een rammer!! Zal ongetwijfeld vandaag ook wel hier op het forum verschijnen...

WOW, deze bak heeft echt alles. Echt een topper! Cake 3 en 4 zijn prachtig. Wil hem wel nog een keertje op een winkeliers demo zien.

Zeker leuke box, al had cake 2 meer van cake 1 mogen afwijken wat mij betreft. Zelf ben ik ook geen fan van salutes op het einde van elke cake.
Eigenlijk zoiezo geen salutes in een doorlontbak, die plak ik er in een show liever zelf aan ;)

Vind hem zelf ook wat rommelig overkomen. Die salutes zijn leuk maar doodzonde dat ze er niet in een keer uitknallen. Ik zou deze eerder allemaal per stuk schieten dan samen

Vind hem zelf ook wat rommelig overkomen. Die salutes zijn leuk maar doodzonde dat ze er niet in een keer uitknallen. Ik zou deze eerder allemaal per stuk schieten dan samen

Als ze er tegelijk uitknallen loop je het risico dat je de geluidsnorm overtreedt. Dat betekent een risico op afkeur en daarvan zijn de gevolgen inmiddels zo extreem dat nog maar weinig importeurs dergelijke risico's durven te nemen. Daarom zie je steeds minder salute salvo's, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

4 500 grammers, 30 euro ps. Dat is best redelijk. Ik zou het zelf echter niet zo bij elkaar gezocht hebben. Daarom haal ik ook niet zo veel doorlontbakken. Toch zijn de boeketten redelijk groot. Er zit wat afwisseling in effecten. Salutes had ik misschien ook iets anders gedaan, maar ik vind het een redelijke box. Springt er niet bovenuit, vliegt er ook niet onderdoor.
greetzz

Voor deze prijs een prima box. Van mij mogen de fluiters en salutes eruit, vind dit niks toevoegen. Ben bang dat deze voor mij te langzaam is.

Als ze er tegelijk uitknallen loop je het risico dat je de geluidsnorm overtreedt. Dat betekent een risico op afkeur en daarvan zijn de gevolgen inmiddels zo extreem dat nog maar weinig importeurs dergelijke risico's durven te nemen. Daarom zie je steeds minder salute salvo's, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Kijk deze begrijpt het...

Zojuist de Caliber Box besteld voor € 99,95 in Utrecht!

Dat zijn de leukere prijzen voor dit soort top cakes!

Back
Bovenaan